۰

کسر امتیاز از استقلال حاصل بیسوادی برخی است/ پرونده لیام ردی هم در حال پیگیری است

دقایقی پیش در برخی خبرگزاری ها خبری منتشر شد مبنی بر اینکه استقلالی ها اگر تا پایان وقت اداری امروز مبلغ درخواستی هلمکه را پرداخت نکنند از آن ها کسر امتیاز خواهد شد. با پندار توفیقی عضو هیئت مدیره استقلال تماس گرفتیم تا از جزییات این ماجرا بدانیم.
ی
ی
به گزارش پاپایا، توفیقی: پرونده هلمکه به کمیته انضباطی نرفته است و در شورای حل اختلاف بود. روال قانونی اینگونه است که پرونده ها ابتدا به شورای حل اختلاف می رود و طرفین مستندات خود را ارائه می کنند و رای صادر می شود. اگر پس از اعلام رای، از آن تمکین نشد پرونده به کمیته انضباطی می رود و در آن جا مجددا بررسی و رای صادر می شود. سپس یک زمانی را در نظر می گیرند و اگر تا آن تاریخ مبلغ پرداخت نشود، با کسر امتیاز مواجه می شویم. بند آخر نامه ای که در این باره منتشر شده هم نشان می دهد که شورای حل اختلاف رای خود را صادر کرده و چون ما از آن تمکین نخواهیم کرد، پرونده به کمیته انضباطی می رود. بنابراین اینکه می گویند در صورتیکه تا پایان وقت اداری امروز، مبلغ پرداخت نشود، استقلال با کسر امتیاز مواجه می شود صحیح نیست و انتشار این موضوع حاصل بیسوادی برخی است.
 

 
توفیقی درباره شکایت لیام ردی گفت: او هم از باشگاه شکایت کرده، مشکل اصلی این است که باشگاه استقلال باید قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا تسویه حساب کند، بنابراین باید مذاکرات آغاز شود و ما امیدواریم قبل از آغاز لیگ قهرمانان آسیا با این دو بازیکن تسویه حساب کنیم.

منبع:بانک ورزش
کد مطلب: 424368