۰
فرماندار شهرستان سرباز؛

همدلی و هماهنگی مردم و مسئولین حلال بسیاری از مشکلات است

فرماندار شهرستان سرباز گفت: همدلی و هماهنگی مردم و مسئولان و ایجاد رابطه صمیمی میان آنان، از عوامل مهم و موثر برای حل بسیاری از مشکلات است.
همدلی و هماهنگی مردم و مسئولین حلال بسیاری از مشکلات است
همدلی و هماهنگی مردم و مسئولین حلال بسیاری از مشکلات است
به گزارش پاپایا،  در طلیعه هفته دولت، نشست صمیمی فرماندار و مسئولین شهرستانی با علما، ریش سفیدان، جوانان و نخبگان سرباز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه فرماندار شهرستان سرباز با گرامیداشت هفته دولت، حل مشکلات مردم  را جزو سیاست‌های اصلی دولت دانست و اظهار داشت: سال گذشته با وجود کمبود اعتبارات و مشکلات مالی توانستیم بسیاری از مشکلات شهرستان را حل کنیم.
حمید الدین یوسفی با اشاره به اهمیت دیدارهای مسئولان با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان، تصریح کرد: مسئولین شهرستان باید در طول سال جلسات دیدار و پرسش و پاسخ با مردم را در برنامه های خود جای دهند، چراکه همدلی و هماهنگی مردم و مسئولان و ایجاد رابطه صمیمی میان آنان، از عوامل مهم و موثر برای حل بسیاری از مشکلات است.
وی ادامه داد: اهمیت دیگر برگزاری چنین دیدارهایی آن است که موجب انتقال بدون واسطه مشکلات مردم به مسئولان و شنیدن راهنمایی های نخبگان شهرستان می شود.
یوسفی نقش علما، روحانیون و سران طوایف را در پیشرفت فرهنگی و اجتماعی شهرستان بسیار مهم دانستد و بیان کرد: با کمک و همراهی این عزیزان است که میتوانیم در راه پیشرفت و تعالی فرهنگی و اجتماعی موفق باشم، چراکه به عقیده من علما و روحانیون به عنوان ارکان و ستون های این شهرستان نقش پر رنگی در هر زمینه‌ای دارند.
نماینده عالی دولت در شهرستان سرباز تداوم پیوند صمیمانه میان ملت و دولت را از اصلی ترین عوامل حفظ کیان کشور و از اهداف دولت دانست و تاکید کرد: یکی از بهترین راهکارهای ایجاد پیوند میان ملت و دولت، برگزاری دیدارهای مستمر مسئولان با مردم است چراکه در چنین دیدارهای مردم از خدمات و عملکرد دولت مطلع می شوند.
گفتنی است، در این دیدار که با حضور علما، ریش سفیدان، جوانان و نخبگان شهرستان سرباز صورت گرفت، حاضرین به بیان مشکلات و نقاط ضعیف ادارات و سازمان های شهرستان سرباز پرداختند و پیشنهادات خود را برای عملکرد بهتر هرکدام از بخش ها ارائه کردند و فرماندار نیز ضمن ارائه راهکارهای قانونی، دستورات لازم را برای رسیدگی به مطالبات آنها صادر نمود.
 

 

 

 
 

 
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 424403