۰
گزارش پاپایا از مدعیان دروغین حقوق بشر؛

ایران، زخم خورده ترین کشور از تروریسم/ آمریکا و آل سعود بزرگترین منشاء فتنه‌ در جهان

سالهاست واژه گرانمايه حقوق بشر، در میان برخی کشورها به واژه مضحکی مبدل و لقلقه زبان خاندانی مانند آل سعود شده است تا با همکاری آمریکا از آن به عنوان بهانه ای برای حمایت از گروه های تروریستی استفاده کنند.
ایران، زخم خورده ترین کشور از تروریسم/ آمریکا و آل سعود بزرگترین منشاء فتنه‌ در جهان
ایران، زخم خورده ترین کشور از تروریسم/ آمریکا و آل سعود بزرگترین منشاء فتنه‌ در جهان
به گزارش پاپایا، در یک سال گذشته بارها واژه حملات تروریستی را از رسانه های جمعی و زبان دوستان و آشنایانمان شنیده ایم و در این میان بودند افرادی که با ناباوری از خود میپرسیدند مگر ترور و تروریسم در کشورهای حامی آنان نیز قربانی میگیرد؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است چراکه از زبان شیرین پدربزرگ ها و مادربزرگ ها شنیده ایم که "چاه نکن بهر کسی اول خودت دوم کسی" و شاهد این ضرب المثل این است که امروزه تروریست های دست پرورده غرب به قلب اروپا زده و به گفتاری عامیانه، راه خانه را پیدا کرده‌اند تا جهان روز های سختی را تجربه کند و دیگر ساکنان اروپای و حامیان اصلی گروه های تروریستی آرام نباشند و آتشی که سالهاست برای ملت ایران و مردم منطقه خاورمیانه روشن کرده اند دامن آنان را نیز بگیرد.
واژه تروریست در ذات خود هیچ بار معنایی جز رذالت و پستی ندارد و اصولا در هیچ دین، آیین و حتی مکتب اخلاقی نمیتوان نکته ای یافت که کشتن انسانهای بیگناهان را تایید کرده و نه حتی قتل و ترور یک نفر را برای رسیدن به هدف توجیه کند. اما اینک دنیا به سمتی رفته است که واژه گرانمايه حقوق بشر، در میان برخی کشورها به واژه مضحکی مبدل و لقلقه زبان خاندانی مانند آل سعود شود تا بتوانند با استفاده از آن و حمایت امریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشریت، بهانه ای برای  حمایت مالی و معنوی از  گروه های تروریستی داشته باشند و از هر اقدامی برای ضربه زدن به ملتهای آزاده ای چون ایران دریغ نکنند.
 روز هشت شهریور در تقویم ایران که بار ها طعم تلخ ترور را چشیده و تروریست ها همواره بهترین فرزندانش را نشانه رفتند به روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است تا در این روز بتوانیم از حقوق شخصیت‌های  تاریخ‌سازی که چه در زمان حیات و چه پس از شهادت همواره الگو و سرمشقی برای گم نکردن راه انقلاب اسلامی بودند در مجامع قانونی و جهانی دفاع کرده و بانیان آن را محکوم کنیم.  
 

 
دشمنان با ترور بهترین فرزندان انقلاب میخواهند ایجاد تفرقه کنند
 
در همین رابطه مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و باهنر، اظهار داشت: شهدا همواره زنده هستند و نزد خدایشان روزی می خورند و اعتقاد ما مسلمانان بر این است که خداوند تبارک و تعالی پاسدار خون شهدا بوده و ما با اتکا به این باور مطمئن هستیم که خون پاک شهیدان در جای خود به ثمر نشسته و ان شاالله تداوم خواهد یافت .
وی افزود: این نکته که بخش زیادی از قربانیان ترورها را علما، معلمان، اندیشمندان و قلم به دستان تشکیل می‌دهند نشان دهنده آن است که دشمنان انقلاب اسلامی با این اعمال ننگین و ترور های کور می خواهند تا پایه های فرهنگی کشور را سست کنند اما ملت ایران به برکت خون شهدا و راهنمایی های حکیمانه مقام معظم رهبری توانسته‌اند همه نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کنند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان همواره در نوک پیکان تروریسم بوده، بیان کرد: دشمنان همواره تلاش داشته اند تا با ترور بهترین فرزندان انقلاب باعث ایجاد تفرقه در استان شوند اما ملت همیشه بیدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان نه تنها از هم دور نشده اند بلکه اقدامات این مسلمان نماهای کافر و دشمنان انقلاب اسلامی باعث ایجاد وحدتی ناگسستنی در میان مردم شده است.
 

 
شهدا ترور سند وحدت و مظلومیت استان سیستان و بلوچستان
 
وی تصریح کرد: تروریست ها چه ادعای اسلام داشته باشند و چه مدعی پیروی از دین دیگر، تنها پیروان شیطان هستند چون اولین کسی که قومیت و ناسیسونالیستی را مطرح کرد شیطان بود و گفت "من از آتشم و انسان از خاک" و همین سخن کافی بود تا برای همیشه تاریخ رانده درگاه احدیت باشد و اینک پیروان او نیز مطرود درگاه حق و همه انسانهای پاک سرشت هستند و تنها دیو سفتانی چون خودشان از آنان طرفداری می کنند.  
مدرس حوزه علمیه اهل سنت با تاکید بر اینکه شهدا ترور سند وحدت و مظلومیت این استان هستند، اظهار داشت: ترور عزیزان ما در سیستان و بلوچستان برای همه اقشار جامعه تلخ و ناگوار است و نمایشی از اوج مظلومیت مردم این دیار بوده و سند محکمی برای کفر تروریست های منطقه است.
رسول زاده در پایان هدف گروه ملحد و مدعیان حقوق بشری اهل سنت را خوشحال کردن اربابان غربی وعربی آنها دانست و بیان کرد: ملت ایران و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان با همدلی و اتحاد مثال زدنی، هیچ گاه برای تروریست ها ارزشی قائل نیستند و گول چنین توجیه های سخیفانه و کودکانه این دشمنان اسلام را نمی خوردند و در سایه رهبری مقام معظم رهبری برای دفاع از آرمانها انقلاب و اسلام می کوشند .
 

 
با وجود انقلاب اسلامی ایران جامعه اهل سنت نیازی به وکیل و مدافع ندارد
 
مولوی نقش بندی نیز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با رد ادعای گروهک تروریستی در حمایت از جامعه اهل سنت، تاکید کرد: سالهاست که منطق زور،  ترور و باج گیری به زباله دان تاریخ پیوسته است و در فرهنگ بدترین اقوام نیز این اقدامات منفور بوده و برای کفار نیز حمل سلاح و انجام اقدامات تروریستی اقدامی حیوانی است.
وی افزود: علما و بزرگان اهل سنت همواره گفته اند که جامعه اهل سنت دارای نماینده در مجلس و جای جای نظام شکوهمند اسلامی ایران هستند و با وجود فرهنگ غنی و پیروی روشن از سنت رسول خدا(ص)، همواره همچون دستان یک پیکر واحد با برادران و خواهران شیعه برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و خاک وطن آماده جان فشانی هستند و هیچ گاه نیازی به حمایت افراد تروریست و دشمن اسلام ندارند.
 

 
بهانه دفاع از حقوق اهل سنت، بهانه ای بسیار شرم آوری برای اقدامات دور از انسانیت است
 
امام جمعه اهل سنت راسک با تاکید بر این مطلب که تروریست ها تنها بهانه حمایت از اهل سنت را دارند، بیان کرد: اگر خدای نکرده  هر زمانی مشکل برای شخصی در ایران وجود داشته باشد میتواند از راه قانونی مطالبه حق کند و این باب در نظام جمهوری اسلامی باز است و از راه گفتمان مشکلات حل خواهد شد و بهانه دفاع از حقوق اهل سنت، بهانه ای بسیار شرم آوری برای اقدامات دور از انسانیت این اشخاص است.
وی در پایان با اشاره به اینکه تروریست از تمام جامعه بشری قربانی می‌گیرد، تصریح کرد: اما بیشتر قربانیان تروریسم از میان مسلمانان بوده و این بیانگر آن است که تروریست ها و اربابان غربی آنان دشمنان مردم شیعه و سنی هستند و می خواهند با اینگونه اقدامات وحدت مذاهب اسلامی را از میان بردارند اما با هوشیاری مردم و علمای ایران، نقشه های آنان همواره با شکست مواجه می شود.
 
پایان پیام/
کد مطلب: 424519