۰

اپ هایی که در سفر های طولانی با خودرو به دادتان می رسند!

فرقی نمی کند تنها باشید و یا همراه دوستان و خانواده خود سفر کنید، سرگرم شدن در این مسیر از نیاز های اساسی است.
ز
ز
به گزارش پاپایا،به نقل از موبنا: اگر چه روش های مختلفی برای گذراندن زمان وجود دارد، امروز می خواهیم به روش های تکنولوژیک روی بیاوریم، برنامه هایی که به کمک آن ها می توان سفر مهیج تری داشت و کمتر گذشت زمان را احساس کرد.
با این برنامه به راحتی می توانید به تمام لیست های پخش آهنگ های خود دسترسی داشته باشید و آن ها را دسته بندی کنید. این اپ حتی به صورت آفلاین نیز کار می کند در نتیجه هنگام رانندگی در مناطقی که آنتن ندارید هم مشکلی ایجاد نخواهد شد.
این برنامه رایگان است.
1
+ Netfilx اگر از نشستن داخل خودرو حوصله تان سر رفته است، تماشای فیلم بهترین راه گذران وقت است. به راحتی می توانید از مزایای این برنامه رایگان اندرویدی بهره مند شوید البته باید به آنتن گوشی خود دسترسی داشته باشید در نتیجه در مناطق خارج محدوده که امکان استفاده از اینترنت وجود ندارد، به مشکل بر می خورید. اگر حین تماشای یک فیلم مجبور به خروج از برنامه شوید، حافظه استفاده شما ذخیره می شود و لازم به جست و جوی مجدد نیست.
2
+ doubleTwist این اپ امکان دسترسی به تمام فایل های آیتونز شما در دستگاه اندرویدی تان را می دهد. همچنین امکان دسترسی به اطلاعات کامپیوتر و استفاده آفلاین از آن ها نیز وجود دارد.
این برنامه نیز رایگان است.
3
+ Zinio اگر از حوصله بیشتری هنگام سفر در خودرو برخوردار هستید، می توانید با زینیو کمی مطالعه کنید. مجله های مفید زیادی از جمله نشنال جئوگرافی در این اپ وجود دارند که می توانند همراه خوبی برای پر کردن زمان خالی شما حین سفر در مسیر های طولانی باشند. زینیو رایگان بوده و نسخه جدید آن برای گوشی های هوشمند اندرویدی به تازگی منتشر شده است.
4
+ FindPenguines با این اپ می توانید تمام هیجانات سفرتان را به اشتراک بگذارید. امکان ذخیره عکس، ویدیو، نوشته و به اشتراک گذاری آن ها مستقیما از طریق این برنامه وجود دارد از این رو می توانید در طی سفر خود برای رسیدن به مقصد کمی با دوستانتان سرگرم شوید.
5
+ Audible Audible راهی جدید برای گوش دادن به کتاب های مورد علاقه شما با مجموعه وسیعی از انتخاب ها است. می توانید هر کتابی که می خواهید از کتابخانه این برنامه دانلود کرده و یا حتی خارج از برنامه ذخیره کنید و سپس به کتاب مورد نظر خود گوش فرا دهید. نکته مفید در ارتباط با این اپ این است که راننده نیز می تواند لذت ببرد!
6
کد مطلب: 424606