۰

زاکانی: ایران از ظرفیت روسیه در مسیر انقلاب اسلامی استفاده کرده است

مسؤول دبیرخانه مجامع بسیج کشور گفت: با وجود این که سیاست های روسیه در جهت مخالفت با دولت بشار اسد حرکت می کرد اما هم اکنون ایران توانسته است از ظرفیت این کشور در مسیر انقلاب اسلامی استفاده کند.
بسیج دانشگاه
طرح ولایت
زاکانی
بسیج دانشگاه طرح ولایت زاکانی
به گزارش پاپایا، به نقل از:ایرنا «علیرضا زاکانی» شامگاه پنجشنبه در اختتامیه طرح ولایت بسیج در دانشگاه بجنورد اظهار کرد: در دیداری که سردار سلیمانی با رئیس جمهور روسیه داشت توانست پوتین را متقاعد کند برای حفظ امنیت کشورش از سیاست های بشار حمایت کند.
زاکانی افزود: کشوری که اصرار به تغییر دولت در سوریه داشت هم اکنون اصرار بر ماندن این بشار اسد دارد.
وی اضافه کرد: اما هم اکنون کسانی در داخل به سمتی حرکت می کنند که می خواهند آب در آستین دشمن بریزند؛ این در حالی است که کشور ما امروزه در کنار سایه شوم تهدید، در اوج عزت و قدرت قرار دارد.
مسؤول دبیرخانه مجامع بسیج کشور ادامه داد: شرایط حاکم بر منطقه بسیار حساس است و ما نمی توانیم دور خودمان بچرخیم و بی تفاوت به نظام سلطه باشیم.
وی گفت: جوانان ما باید بسیار هوشیارتر از گذشته باشند و اجازه ندهند تا دشمنان، ما را از شیب انقلاب خارج کنند.
زاکانی با بیان این که نگاه انقلابی باید در بین مسؤولان تقویت شود، اضافه کرد: نگاه انقلابی در جهت حفظ وضع موجود نیست؛ بلکه این نگاه در جهت دفاع از سیر رشد پیشرونده انقلاب است.
وی افزود: انقلاب اسلامی با هدف جهانی شدن و بسترسازی ظهور امام زمان (عج) شکل گرفته است؛ این در حالی است که عده ای برای رفع مشکلاتشان دست به دامن آمریکا می شوند.
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور مصر در زمان انقلاب ایران مصداق کامل همکاری با آمریکاست که متوجه می شویم این کشور هم اکنون در چه شرایطی است اما کشور ما در اوج قدرت و عزت در منطقه به سر می برد.
وی با بیان این که در داخل، افرادی که آب به آسیاب دشمن می ریزند به سه دسته متقدم، ملازم و متأخر تقسیم می شوند، اضافه کرد: منافقین بیشتر در لایه متقدمین و ملازمین رشد می کنند؛ خطرناک ترین افراد کسانی هستند که قبلاً سابقه انقلابی داشته اند.
مسؤول دبیرخانه مجامع بسیج کشور افزود: برای شناخت این افراد، لازم است که بدانیم شخص در کدام یک از این دسته ها قرار می گیرد و راه شناخت این افراد هم مخالفت با اسلام و رهنمودهای رهبری است.
زاکانی اضافه کرد: در شرایط کنونی، داشتن بصیرت بیش از هر زمانی لازم است و برای داشتن بصیرت هم بایستی دشمن را بخوبی شناخت.
وی افزود: رزمنده واقعی علاوه بر این که راه حق را به درستی می شناسد، خودش هم نقش آفرینی می کند و همه ما باید سعی کنیم صاحب بصیرت عمیق شویم تا از این طریق برای مقابله با دشمن همیشه آماده باشیم.
مسؤول دبیرخانه مجامع بسیج کشور خطاب به بسیجیان اظهار کرد: شما بسیجیان اگر بتوانید دین و سیاست خود را در معرض دیگران قرار دهید یقین داشته باشید که می توانید دانشگاه ها را فتح کنید.
شبد**1744**6003**1095**1504
 
 
 
  انتهای پیام /*
کد مطلب: 424635