۰
امام جمعه اهل سنت سرباز؛

فاجعه منا نمایشی از بی‌کفایتی آل سعود بود/ خاندان منحوس سعودی لیاقت اداره کردن حرمین شریفین ندارد

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: فاجعه منا نمایشی قطعی برای ثابت کردن بی‌کفایتی آل سعود برای اداره کردن حرمین شریفین بود.
فاجعه منا نمایشی از بی‌کفایتی آل سعود بود/  خاندان منحوس سعودی لیاقت  اداره کردن حرمین شریفین  ندارد
فاجعه منا نمایشی از بی‌کفایتی آل سعود بود/ خاندان منحوس سعودی لیاقت اداره کردن حرمین شریفین ندارد
 مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به در پیش بودن سالگرد فاجعه منا و شهادت حجاج ایرانی، اظهار کرد: در این حادثه غم انگیز مسلمانان دنیا چهره واقعی رژیم آل سعود را شناختند و قلب همه مردم جهان چه مسلمانان و چه غیر مسلمان از این فاجعه عظیم رنجیده شد.
وی افزود: شهادت بیش از 4هزار نفر از حجاج کشورهای مختلف اسلامی تنها حاصل بی کفایتی و بی لیاقتی حاکمان سعودی در اداره امور حج بود و رژیم آل سعود با این فاجعه نشان داد که لیاقت کلید داری خانه خدا را ندارد.
 
رژیم آل سعود لیاقت حکومت بر یک وجب از کره زمین را هم ندارد
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز با تاکید بر این مطلب که کعبه ملک خصوصی هیچ فرد یا گروهی نیست و همانند خورشید متعلق به همه است، بیان کرد: رژیم آل سعود لیاقت حکومت بر یک وجب از کره زمین را هم ندارد چه برسد که خود را مالک خانه کعبه و حرمین شریف بداند و این حق مالکیت خودساخته تنها نمونه ای از هزاران دلیل کفر این رژیم است.
وی در ادامه گفت: رژيم آل سعود را بايد خائنين الحرمين ناميد نه خادمین آن، چراکه خاندان منحوسی که دستش  به خون مسلمانان بي گناه آلوده است را نمي توان خادم حرم نبي مکرم اسلام ناميد.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت خاطرنشان کرد: امروز برای امت اسلام اعم از شیعه و سنی به خوبی واضح و روشن است  که آل سعود لیاقت و صلاحیت خادم الحرمین بودن را نداشته و باید کشورهای اسلامی با کمک مجامع بین المللی مدیریت حرمین شریفین  را از دست رژیم آل سعود خارج کنند، تا یک گروه از همه کشورهای اسلامی  امورات حج را به دست بگیرد.
 
رژیم آل سعود دست نشانده صهیونیست جهانی است
وی با اشاره به اینکه حکومت عربستان حکومتی دست نشانده صهیونیست جهانی است، افزود: عربستان سعودی تا کنون قدمی برای اسلام و وحدت مسلمانان جهان بر نداشته و حتی با کارشکنی و اقدامات عجیب باعث جنگ افروزی و کشتار در بین مسلمین جهان نیز شده است، تا جایی که تنها کشوری که از آل سعود راضی است؛ همین رژیم غاصب صهیونیستی است  و به معنای واقعی کلمه میتوان گفت این خاندان منحوس  مورد خطاب این آیات قرآن هست که برخی از مسلمانان حتی از کفار نیز به کفر نزدیک‌ترند.
رسول زاده در پایان تصریح کرد: خاندان منحوس  آل سعود باید در دادگاه صالحه بین المللی پاسخگوی این اهانت و خیانت های خود در حق جهان اسلام باشد.
انتهای خبر/
کد مطلب: 424778