۰

فیسبوک پنجاهمین سالگرد سریال "پیشتازان فضا" را با دکمه های جدید Like گرامی میدارد

چندی پیش وقتی فیسبوک دکمه های جدید Like خود را معرفی کرد، کاربران راه جدیدی برای ابراز احساسات خود در خصوص مطالب به اشتراک گذاشته شده پیدا کردند، این احساسات می تواند به مفهوم دوست داشتن یک مطلب، لذت بردن از آن، عصبانی و یا غمگین شدن از شنیدن آن باشد. بهرحال به نظر می رسد این دکمه های React به نوعی توسط فیسبوک در بازاریابی مورد استفاده قرار گرفته اند.
ر
ر
پاپایا: در گزارشی که توسط The Verge منتشر شده گفته شده که رییس بخش بازاریابی مسنجر فیسبوک، Lindsey Shepard، از دکمه های لایک جدیدی به مناسبت گرامیداشت پنجاهمین سالگرد سریال پیشتازان فضا(Star Trek) رونمایی کرد. بنا به گفته Shepard این دکمه ها برای طرفداران این سریال طراحی شده اند تا به آنها فرصتی برای اعلام وفاداری به این سریال را بدهد.

در این سری دکمه های واکنشی، دکمه Like هنوز شکل همیشگی خود را دارد فقط کمی درخشش بیشتر به آن اضافه شده است. دکمه Love با یک Vulcan Salute نمایش داده می شود. به نظر ما خیلی منطقی بود که kirk، نخستین کاپیتان این مجموعه، بعد از Like و Love قرار بگیرد و همچنین از Klingon به عنوان نماد عصبانیت یا Anger استفاده شده که همه می توانند متوجه مفهوم آن بشوند.

این دکمه های واکنشی برای مدت کوتاهی فقط در دسترس طرفداران سریال پیشتازان فضا در امریکا و کانادا قرار دارد. بنابراین برای استفاده از آنها باید صفحه Star Trek را در فیسبوک لایک کرده باشید.

البته همانطور که گفتیم این کار در واقع برای تبلیغات محصولات و برندهایی خاص انجام شده، بنابراین در آینده با طراحی دکمه های واکنشی جدیدی به مناسبت های مختلف روبرو خواهیم شد.
 
star trek Vulcan Salute
 
 
star trek منبع: ubergizmo
کد مطلب: 424832