۰

سوختن کودک 6 ساله پس از انفجار گلگسی نوت 7

اسمارت فون گلکسی نوت 7 سامسونگ را باید یکی از خبرسازین محصولات عرضه شده توسط این شرکت کره ای در طی یکی دو سال اخیر قلمداد کرد. گوشی هوشمندی که به عنوان پرچمدار و با امیدهای فراوانی روانه بازار شد و اکنون، بلای جان سامسونگ شده است.
ر
ر
به گزارش پاپایا، همانطور که در خبرها خواندید گزارش های متعددی مبنی بر انفجار این گوشی در سراسر جهان منتشر شد و همین امر مسئولین این شرکت کره ای را بر این داشت تا نه تنها، فروش این گوشی را متوقف، بلکه طی فراخوانی از تمامی دارندگان گلکسی نوت 7 خواستند تا دستگاه خود را در سریع ترین زمان ممکن خاموش و به مراکز معرفی شده تحویل دهند تا مدل های جدید که همگی دارای علامت برای شناسایی خواهند بود، در آینده ای نزدیک روانه بازار شوند.
 
اما متاسفانه شب گذشته و در پی انفجار این گوشی در دست یک کودک 6 ساله، وی به شدت مصدوم و راهی بیمارستان شهر نیویورک شد.
 
به گفته مادربزرگ این کودک، وی در حال تماشای ویدیو بود که ناگهان باتری گوشی منفجر شد. پس از وقوع این حادثه، والدین این کودک سریعاً با کمپانی سامسونگ تماس گرفتند که هنوز جزییات این تماس و آن چه که میان دو طرف گذشت، فاش نشده است.
 
سامسونگ اخیرا و به منظور جلوگیری از بروز حوادث این چنینی، از کاربران خواست تا نوت 7 خود را تحویل دهند و تا زمانی که نسخه اصلاح شده این اسمارت فون آماده نشده است، یک گوشی گلکسی J به عنوان امانت دریافت و با آن کار کنند.
 
همچنین، گزینه دیگری نیز وجود دارد که بر اساس آن، خریداران می توانند نوت 7 خود را با یکی از گوشی های گلکسی اس 7 و یا اس 7 اج تعویض نمایند و مابقی پول پرداختی خود دریافت نمایند.
 
ناگفته نماند که سامسونگ هنوز به طور رسمی، فراخوان جمع آوری نوت 7 را صادر نکرده و همین موضوع، انتقادهای گسترده ای را در سراسر جهان به دنبال داشته است و به عقیده این شرکت، استفاده از باتری های بی کیفیت، در برخی مدل های این گوشی منجر به بروز انفجارها شده است.
منبع: phonearena  
کد مطلب: 424856