به گزارش
پاپایا، به نقل از ایسنا: مجتبی عبداللهی در این باره گفت: در نهمین دوره این نمایشگاه شاهد توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید ملی هستیم؛ رویکردی که در دوره های گذشته هم وجود داشته و حالا در نهمین دوره شاهد به ثمر نشستن برنامهها و مجموعه فعالیتهایی هستیم که برای برپایی این نمایشگاه صورت گرفته است.
عبداللهی یکی از محورهای اصلی برگزاری این نمایشگاه را حضور زنان سرپرست خانوار دانست و گفت: با توجه به تولیداتی که در این نمایشگاه شاهد هستیم، میتوان گفت گامهای خوب و مثبتی در این زمینه برداشته شده و تمامی اینها با محوریت ستاد توانمندسازی بانوان در شهرداری تهران و زنان سرپرست خانوار بوده است.
وی در ادامه بر حمایت شهرداری تهران از برگزاری چنین نمایشگاههایی تاکید کرد و گفت: همهی ما در قسمتهای مختلف شهرداری و معاونت اجتماعی به صورت کامل از این نمایشگاهها حمایت میکنیم و برای گسترش این فعالیتها و برگزاری نمایشگاه در محلهای دیگر آماده هستیم.
عبداللهی با تاکید بر لزوم مبارزه با واردات پوشاک به کشور افزود: با برگزاری این نمایشگاه ثابت شد که میتوانیم دست روی زانوهای خودمان بگذاریم و از توان تولیدی و طراحی خودمان استفاده کنیم، کیفیت را بالا ببریم و به نوعی با واردات پوشاک به کشور مبارزه کنیم.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در رابطه با دستاوردهای چنین نمایشگاههایی گفت: این نمایشگاهها میتواند دستاوردهای مختلفی داشته باشد. بحث اشتغالزایی هم یکی از دستاوردها و خروجیهای چنین اقداماتی است. وی تاکید کرد: اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار، تحکیم خانواده، احترام به جایگاه والای بانوان در جامعهی اسلامی و ...همه از دستاوردها و خروجیهای این نمایشگاه است.
بر اساس گزارش ستاد خبری نهمین نمایشگاه زنان و تولیدملی، نهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی از روز ۱۸ شهریور با حضور ۸۰ برند و ۲۷۰۰ زن سرپرست خانوار برپا شده و تا ۲۶ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در بوستان گفتگوی تهران برپاست.