۰
در اولین روز از هفته دفاع مقدس؛

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی سرباز برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور مسئولان در سرباز برگزار شد.
صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی سرباز برگزار شد
صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی سرباز برگزار شد
به گزارش خبرنگار پاپایا، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور نماینده ولی فقیه در شهرستان و فرماندار سرباز برگزار شد.
جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره)، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یا آور دلاور مردانی است که با نثار جان شیرینشان درخت انقلاب را آبیاری کرده و  این ایثار و از خود گذشتگی باعث شد تا رزمندگان و شهدای این مرز و بوم به عنوان برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ثبت شوند و بزرگ ترین افتخار برای فرزندان ایران باشند.
سرهگ محسن ادبی اردکانی افزود: فرزندان انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس در جنگ تحمیلی در مقابل پیشرفته ترین سلاح و تجهیزات دشمن در مناطق مختلف جنگی و مرزهای ایران ایستادگی کردند.
وی با اشاره به قدرت ایمان و اراده پولادین رزمندگان اسلام در دفاع مقدس، بیان کرد: قوای استکبار در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی استقامت ملت ایران را امتحان کردند ولی خلوص و پاکی شهدای بخون خفته، دعای خیر پدران و مادران رنجدیده و رهنمودهای امام راحل عظیم الشان باعث شد تا ملت سرفراز ایران به خوبی و جانانه امتحان خود را پس داده و در مقابل استکبار جهانی بایستند و از آزادگی و استقلال کشور دفاع کنند.
ادبی اردکانی در پایان تصریح کرد: آمادگی نیروهای مسلح و توسعه تجهیزات جنگی و دفاعی امروز ایران را به یک قدرت در منطقه تبدیل کرده و اگر دشمن فکر کوچک‌ترین تجاوز به ذهنش خطور کند جوابی پشیمان کننده خواهد گرفت.
 
مستکبران می دانند که ایران، افغانستان، مصر یا عراق نیست
 
در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان سرباز ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهیدان و ایثارگران دوران جنگ تحمیلی، اظهار داشت: همه ما باید در راه بزرگی که رزمندگان و شهدای دفاع مقدس ترسیم کرده اند گام برداریم و تلاش کنیم تا ارواح تابناک امام راحل و شهدا را از خود راضی نگاه داریم.
حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور افزود: اگر امروز ایران اسلامی از موضع عزت، قدرت و شکوه در محافل جهانی حاضر می شود و جهان‌خواران در اجرای طرح های ننگینی که در خاورمیانه دارند عاجز مانده اند، به برکت همین گذشته پرافتخار انقلاب و ملت ایران و دلاوری ها و استقامت نیروهای نظامی و انتظامی کشور است.
وی همچنی با بیان این مطلب که مستکبران می دانند که ایران، افغانستان، مصر یا عراق نیست، تصریح کرد: وقتی دشمنان می بینند که مقام معظم رهبری، فرماندهان، دولت و ملت ایران همه هم گام حرکت می کنند و اعلام می کنند که امروز خط قرمز ایران، سوریه و حزب الله لبنان است، دیگر جرات تجاوز به این خط را ندارند و می دانند که در صورت ادامه جنگ افروزی ها با استقامت این ملت شجاع روبرو می شوند و نابودی را در دوقدمی خود احساس می کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425075