۰
مشاور فرهنگی فرمانده سپاه سرباز؛

شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بهترین الگوی برای آینده سازان انقلاب اسلامی هستند

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه شهرستان سرباز گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی باید با تبعیت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر شهدا حرکت کنند.
شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بهترین الگوی برای  آینده سازان انقلاب اسلامی هستند
شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بهترین الگوی برای آینده سازان انقلاب اسلامی هستند
به گزارش پاپایا، مراسم خاطره گویی و آشنایی دانش آموزان با دفاع مقدس در دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا(س) راسک با حضور جمع کثیری از دانش آموزان دخترشهرستان سرباز برگزار شد.
 سرهنگ امان الله ولایتی از فرماندهان و جانبازان دفاع مقدس در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی؛ اظهار کرد: شهدا ،رزمندگان و ایثارگران ایران اسلامی همواره به عنوان اسوه های مدرسه عشق و ایثار، زنده و پاینده هستند و تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس مجال ارزشمندی برای آشنایی شما دانش آموزان با این اسوه ها و الگوهای انقلابی است.
وی با اشاره بر  لزوم الگو برداری نسل جوان و دانش آموزان کشور از سیره و منش شهدا، افزود: شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی باید با تبعیت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر شهدا در برابر دسیسه های سازمان یافته دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده و در جنگ نرم دشمنان با همه قدرت از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کنید.
مشاور فرهنگی فرمانده سپاه شهرستان سرباز ادامه داد: در جنگ تحمیلی بسیاری از کشورهای جهان از صدام در برابر ایران حمایت کرده و حتی به صورت مستقیم نیروی نظامی به عراق اعزام کردند.
وی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی از بسیاری از کشور دنیا اسیر داشتیم، تصریح کرد: با تمام جنایاتی که در جنگ تحمیلی از سوی صدام و همپیمانانش علیه کشور اسلامی ما صورت گرفت، ملت ایران شجاعانه در مقابل آنان ایستاد و اینک وظیفه شماست تا نگهبان این امانت بزرگ باشید.
لازم به ذکر است که برگزاری مسابقه قرآنی و قرائت دکلمه توسط یکی از دانش آموز دختران دبیرستان فاطمه الزهرا(س) راسک از دیگر برنامه های این مراسم بود.
انتهای پیام /
 
 
کد مطلب: 425152