۰

اشتباه منصوریان این بود که قول‌های زیادی در ابتدای فصل داد/ خروج بازیکن خوب از آکادمی، از قهرمانی مهم‌تر است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اشتباه منصوریان این بود که قول‌های زیادی در ابتدای فصل داد که به نظر من چندان جالب نبود.
صادق ورمزیار ، فوتبال ، آکادمی ، استقلال ، علیرضا منصوریان
صادق ورمزیار ، فوتبال ، آکادمی ، استقلال ، علیرضا منصوریان
به گزارش پاپایا، صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد اینکه گفته می‌شود تیم فوتبال استقلال در فصل جاری نه زیبا بازی می‌کند و نه نتیجه می‌گیرد، اظهار داشت: برخی از هواداران، استقلال را با پرسپولیسِ فصل گذشته مقایسه می‌کنند. چون شاگردان برانکو زیبا بازی می‌کردند اما نتیجه نمی‌گرفتند. باید این نکته را در نظر گرفت که برانکو در نیم‌فصل دوم لیگ برتر چهاردهم به پرسپولیس آمد و در آن هفته‌ها نه زیبا بازی می‌کرد و نه نتیجه می‌گرفت.

وی ادامه داد: برانکو تیم را با نظر خود بست و شناخت کاملی هم از این تیم داشت. بنابراین هر چند در هفته‌های ابتدایی فصل گذشته نتیجه نمی‌گرفت اما بازی‌های خوبی ارائه می‌داد. در ادامه فصل هم پرسپولیس، خودش را پیدا کرد و روی دور نتیجه‌گیری افتاد. باید به استقلال هم فرصت داد تا ترکیب مورد نظر علیرضا منصوریان، هارمونی لازم را پیدا کند و بازی‌های بهتری ارائه دهد.

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: اشتباه منصوریان این بود که قول‌های زیادی در ابتدای فصل داد که به نظر من چندان جالب نبود. چون منصوریان می‌دانست تیمش با تغییرات زیادی وارد مسابقات می‌شود. تیم با این تغییر برای هماهنگی نیاز به زمان زیادی دارد. قول دادن، توقع ایجاد می‌کند. هواداران دیگر نمی‌پذیرند که سرمربی جدید به تیم آمده، تفکرات جدیدی دارد و تیم به زمان احتیاج دارد. متأسفانه منصوریان قول‌هایی داد که در مدت زمان کوتاه، عملی نشد و در نتیجه هواداران دچار دوگانگی شدند و استقلال هم از این نظر لطمه خورد.

ورمزیار خاطرنشان کرد: زمانی که منصوریان بتواند به ترکیب ایده‌آل خود دست پیدا کند و پازل تاکتیکی او به صورت کامل در زمین اجرا شود، می‌توانیم فوتبالی را شاهد باشیم که در شأن استقلال است. من اعتقاد دارم استقلال بازی به بازی بهتر می‌شود.

مدیر آکادمی فوتبال باشگاه استقلال در مورد حواشی آکادمی این باشگاه و تغییرات پیاپی در کادر فنی و مدیریت تیم‌های پایه گفت: در این مدتی که به آکادمی آمدیم، سعی کردیم حواشی را مدیریت و مشکلات را رفع کنیم. البته این تیم، تیم واقعی من نیست. در نیم‌فصل بازیکنانی را اضافه و تیم را تقویت می‌کنیم. شرایطی پیش آمد که دیگر نتوانستیم از علی سامره استفاده کنیم. از آنجایی که بازیکنان در رده پایه با مربیان ارتباط عاطفی برقرار می‌کنند، به راحتی با تغییرات کنار نمی‌آیند.

وی افزود: در ادامه به سراغ رضا جلولی رفتیم که او به دلیل مشکلات خانوادگی از حضور کنار ما عذرخواهی کرد. بهترین گزینه از نظر من پیمان صاحب‌جمعی بود. وی به خاطر ما از گسترش فولاد به استقلال آمد. صاحب‌جمعی با وجود اینکه دو پیشنهاد لیگ برتری و یک پیشنهاد لیگ یکی دارد، در تیم ما مانده است. ما در این مدت تیم‌های قدرتمندی را در رده پایه شکست دادیم. بازیکنان خوبی در تیم خود داریم که می‌توانند در سال‌های آینده به تیم اصلی استقلال کمک کنند.

ورمزیار تأکید کرد: من می‌خواهم تیم تحت مدیریت من حداقل 7، 8 بازیکن به استقلال و حتی تیم ملی تحویل دهد. مانند زمانی که مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان، امیرحسین صادقی، فرزاد آشوبی و ... از رده‌های پایه استقلال بالا رفتند. خروج بازیکن خوب از آکادمی، از قهرمانی مهم‌تر است.

وی در پایان گفت: متأسفانه بازیکنان ما در حال حاضر به سفره‌خانه‌ها گرایش پیدا کرده‌اند. بازیکنان 6 ماه در اختیار آکادمی نیستند و ما نمی‌دانیم کجا می‌روند. باید این بازیکنان حداقل 10، 11 ماه تحت نظر مربیان باشند تا همه چیز تحت نظارت و کنترل قرار بگیرد. همچنین ما نیازمند حمایت مدیران باشگاه هستیم تا بتوانیم در سال‌های آینده بازیکنان خوبی تحویل استقلال دهیم.

انتهای پیام/  
کد مطلب: 425293