۰
رئیس کل دادگستری استان؛

پیشگیری از آسیب های اجتماعی در پرتو قانونمداری و پایبندی به ارزشهای دینی است

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: قانونمداری به احیای ارزشهای دینی و پیشگیری از منکرات از مهمترین مصادیق قانوندگذاری در جامعه معاصر است.
اجتماعی
قانونمداری
پیشگیری
اجتماعی قانونمداری پیشگیری
به گزارش پاپایا، به نقل از دادمردان، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در همایش ائمه جماعات ، مبلغین و فرهنگ قانونمداری به احیای ارزشهای دینی و پیشگیری از منکرات را از مهمترین مصادیق قانوندگذاری در جامعه  معاصر برشمرد.
رئیس کل دادگستری استان باتأکید بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی در پرتو قانونمداری و پایبندی به ارزشهای دینی است و این مهم محقق نمی شود مگر آنکه آمرین به معروف، عاملین به معروف باشند.
امام جمعه موقت زاهدان گفت: در جمهوری اسلامی ایران قوانین و احکام نظام عجین با قوانین  شرع مقدس و ارزشهای اسلامی است و با عنایت به بیانات ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تخطی از قوانین خلاف شرع می باشد.
وی با اشاره به آمار جرایم و آسیب های اجتماعی در جامعه معاصر ایران ابراز داشت: قانونگریزی یک پدیده  شایع در جامعه است و تخطی به حقوق دیگران منجربه بروز اختلافات در جامعه شده است. حمیدی با تأکید بر ضرورت بهره گیری از ایام سوگواری حضرت امام حسین «ع» ابراز امیدواری کرد تا با تأکید بر ارزشهای نهضت آن حضرت از آسیب های اجتماعی در جامعه دینی پیشگیری شود .
این مسئول قضایی در پایان با اشاره به اهمیت  وحدت  در استان افزود : با توجه به اینکه مسئله وحدت یکی از  بزرگترین مسایل امروز جامعه ما است روحانیون و مبلغین مذهبی باید بر این مهم تأکید بیشتری داشته باشند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 425325