۰

واتس اپ با قابلیت "نقاشی بر روی تصاویر" به رقابت با اسنپ چت می پردازد

واتس اپ، اپلیکیشن محبوب و پرطرفداری است که توانسته حدود یک میلیارد کاربر را در خود جای دهد. می توان گفت که در هر دو ثانیه تقریباً یک میلیون پیام در این اپلیکیشن پیام رسان محبوب رد و بدل می شود. اما از سوی دیگر، اسنپ چت هم موفقیت بسیاری در جذب کاربران از سراسر جهان داشته و تبدیل به رقیبی بزرگ برای واتس اپ شده است.
اپلیکیشن
اپلیکیشن پیام رسان
واتس اپ
اپلیکیشن اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ
به گزارش پاپایا، فیسبوک که زمانی قصد خرید اسنپ چت را داشت، اما بعد از آن تصمیم به خرید واتس اپ گرفت حالا آپدیتی بزرگ را برای این اپلیکیشن در نظر گرفته که می تواند در صورت موفقیت اسنپ چت را شکست دهد. در ادامه با قابلیت های تازه ای که به این برنامه اضافه شده اند آشنا می شویم.
 
قابلیتی موسوم به "نقاشی بر روی تصاویر" توسط واتس اپ معرفی شده و قرار است این امکان را برای کاربران فراهم کند که عکس هایشان را با نقاشی بر روی آن ها ویرایش کنند.
 
بر اساس اطلاعات و جزییاتی که در بلاگ واتس اپ منتشر شده، قابلیت های جدید دوربین عبارتند از: نوشتن و یا نقاشی کشیدن بر روی تصاویر و هم چنین ویدیوها و البته امکان افزودن اموجی ها برای بیان دقیق تر منظور کاربران.
 
علاوه بر این، واتس اپ در ادامه پست بلاگی خود اعلام کرده که دوربین جدید واتس اپ از فلاش دوربین جلویی نیز پشتیبانی می کند تا شما بتوانید بهترین تصاویر سلفی را به ثبت برسانید. در شرایطی که نور کم است و یا در طول شب، این امکان به شما کمک خواهد کرد تا صفحه نمایش خود را روشن تر ببینید و در نتیجه کیفیت عکس خود را بالاتر ببرید.
 
البته امکانات جدید به موارد گفته شده محدود نمی شود و کاربران از این پس می توانند در هنگام ضبط ویدیوها از زوم کردن استفاده کنند. 
 
در حال حاضر عرضه این قابلیت های جدید برای نسخه اندروید واتس اپ تایید شده، اما کاربران iOS نیز قطعاً از آن ها بهره مند خواهند شد، اما زمان دقیقی برای آن اعلام نشده است.
منبع: WCCFTECH
کد مطلب: 425391