۰

گوگل مراحل انتقال اطلاعات از آیفون به پیکسل را آسان تر کرده است

گوگل بالاخره دیشب کنفرانس 4 اکتبر خود را برگزار کرد و اسمارت فون های پیکسل و پیکسل XL رونمایی شدند. تا کنون برخی از افراد نیز عرضه این گوشی ها را یک چالش مستقیم در برابر اپل و وضعیت قیمت آیفون ها دانسته اند و اکنون به نظر می رسد که گوگل قدم اول این چالش را با عرضه یک آداپتور برای انتقال از آیفون به پیکسل برداشته است. همچنین گوگل ادعا کرده که قابلیت هایی مثل دستیار گوگل در انحصار گوشی های پیکسل خواهند بود.
گوگل
کنفرانس 4 اکتبر گوگل
پیکسل
پیکسل XL
گوگل کنفرانس 4 اکتبر گوگل پیکسل پیکسل XL
به گزارش پاپایا، اگر این دلایل تا اینجای کار برای متقاعد کردنتان کافی نبوده که گوشی خود را از آیفون به پیکسل تغییر دهید، به نظر می رسد که گوگل با قرار دادن یک آداپتور در داخل جعبه گوشی های پیکسل خود وارد عمل شده و انتقال اطلاعات از آیفون به گوشی های پیکسل را راحت تر کرده است. کاری که این آداپتور انجام می دهد این است که امکان اتصال گوشی های پیکسل را به صورت مستقیم به دستگاه های آیفون فراهم می کند. بنابراین کاربران به راحتی اجازه خواهند داشت اطلاعات خود را بین این دو دستگاه جابه جا کنند.
 
 
پیکسل  

این اطلاعات شامل دفترچه تلفن، تصاویر و حتی پیام های iMessage است. البته ناگفته نماند که تبادل اطلاعات بین گوشی های اندرویدی و آیفون ها، ایده جدیدی نیست و در گذشته نیز راه حل های مختلفی مثل اپلیکیشن های اختصاصی برای آن ارایه شده است. اما گوگل هم با اضافه کردن یک قطعه سخت افزاری که می تواند این تبادل اطلاعات را ممکن کند، تلاش خود را در این زمینه انجام داده و این فرآیند را جالب تر کرده است.
هنوز مشخص نیست که آیا کاربران از این آداپتور استفاده خواهند کرد یا خیر، اما حداقل این قابلیت برای افرادی که قصد دارند چنین جابه جایی را انجام دهند موجود است.
 
منبع: ubergizmo
کد مطلب: 425395