۰

حل مشکل آپدیت بی پایان در ویندوز

مایکروسافت در حال کار کردن بر روی رفع اشکال حلقه بی پایان بروز رسانی ویندوز ۱۰ است.
مایکروسافت بروز رسانی ویندوز ۱۰
مایکروسافت بروز رسانی ویندوز ۱۰
به گزارش پاپایا، به همان اندازه که مایکروسافت برای آزمایش ویندوز ۱۰ از طریق حلقه های به روز رسانی آن زمان صرف می کند، به همان اندازه نیز مسایلی را به صورت پنهانی حل و فصل می کند. پس از آخرین نسخه آپدیت، که منجر به گیر افتادن برخی کاربران در یک حلقه به روز رسانی بی پایان شد، مایکروسافت اعلام کرد که در حال کار کردن بر روی یک اسکریپت است که بتواند تمام مشکلات ناشی از آپدیت را حل کند.
ده درصد کامپیوترهای دنیا از ویندوز ۱۰ استفاده می کنند، اما نسخه بروزرسانی آن اخیرا مشکل ساز شده است. این نسخه که Build 1493.222 ویندوز ۱۰ است، مدت بسیار کوتاهی از انتشار آن می گذرد و کاربران شروع به گزارش ایرادات سیستم های خود در تکمیل بروزرسانی کرده اند. کاربران در گزارش های خود، اعلام کردند که بروزرسانی تمام شدنی نیست. کامپیوترها قادر به بوت شدن نیست، چرا که در حلقه بی پایان آپدیت قرار می گیرد.
برخی کاربران نیز با تداوم تلاش برای روز رسانی موفق به بهبود عملکرد سیستم شده ند، ولی این مورد برای همگان نیست. کسانی که سیستم های آن ها عملکرد خوبی نداشته است، لازم نیست که خیلی صبر کنند.
مایکروسافت مجدانه بر روی این مشکل کار می کنند و در حال نهایی کردن یک اسکریپت برای جلوگیری از نصب KB3194496 (بروزرسانی تجمعی ۱۴۳۹۳٫۲۲۲) برای تعمیر سیستم های کاربران آسیب دیده است.
به نظر می رسد که انتظارها طولانی نخواهد بود، ولی هنوز کلمه ای در خصوص اینکه اسکریپت مورد نظر کی منتشر خواهد شد به گوش نرسیده است. کاربرانی که سیستمشان دچار مشکل شده است، مطمئن نیستند که از ویندوز ۱۰ استفاده خواهند کرد. به هر حال، مایکروسافت به فکر رشد در آینده است و در این خصوص تلاش می کند.
در حال حاضر،برای کسانی که نمی خواهند صبر کنند، در Insider’s forum چند روش برای رفع مشکل را بیان شده است . نمی توان اعتبار این روش ها را تایید کرد، ولی برخی کاربران گزارش داده اند که این روش ها موفق بوده اند.
  منبع: digitaltrends
کد مطلب: 425433