۰

۲ مصدوم بر اثر برخورد خودرو پراید با شتر در محور دلگان به جلگه

رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی دلگان از مصدومیت 2 نفر بر اثر برخورد خودروی پراید با شتر در محور جلگه چاه هاشم به این شهرستان خبر داد.
مصدوم
پراید
شتر
مصدوم پراید شتر
به گزارش پاپایا، به نقل از دلگان پرس، عبدالعزیز مجیدیان رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی دلگان در گفتگو با خبرنگار ما از برخورد یک دستگاه خودرو پراید به شتر در محور دلگان به جلگه چاه هاشم خبر داد و گفت: در این حادثه رانندگی 2 نفر مصدوم شده اند.
وی با بیان اینکه این حادثه در 35 کیلومتری شهر دلگان رخ داده است افزود: بعد از اطلاع ماموران امدادی اورژانس 115 دلگان با 1 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده اند.
رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی دلگان با اشاره به اینکه یکی از مصدومان در محل حادثه درمان شده است تصریح کرد: مصدوم دیگر این حادثه جهت ادامه درمان به بیمارستان خاتم شهرستان ایرانشهر اعزام شده است.
عبدالعزیز مجیدیان با بیان اینکه این چهارمین حادثه رانندگی 6 روز گذشته شهرستان دلگان است خاطر نشان کرد: در حوادث رانندگی روزهای اخیر در محورهای مواصلاتی این شهرستان 3 نفر فوتی و 13 نفر مصدوم شده اند.
در این حادثه راننده خودرو پراید به علت عدم توانایی در کنترل خودرو و عدم دقت کافی و توجه به جلو ، با این شتر برخورد کرده است.
گفتنی است محورهای مواصلاتی دلگان در جنوب غرب سیستان و بلوچستان به دلیل تردد شتر در حاشیه جاده، یکی از محورهای خطرآفرین این استان است و به طوریکه شتر در این مسیرها به کابوس رانندگان تبدیل شده است.
  انتهای پیام/
کد مطلب: 425644