۰
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرباز؛

جامعه سالم در گروی سلامت بانوان است/ بانوان موتور محرکه ورزش و نشاط در خانواده ها هستند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرباز گفت: اگر خواهان جامعه ای سالم هستیم باید به ورزش بانوان توجه ویژه ای داشته باشیم.
سلامت هر جامعه با سلامت بانوان تضمین می‌شود/ بانوان موتور محرکه ورزش و نشاط در خانواده ها هستند
سلامت هر جامعه با سلامت بانوان تضمین می‌شود/ بانوان موتور محرکه ورزش و نشاط در خانواده ها هستند
به گزارش پاپایا، جشنواره مسابقات ورزشی بانوان شهرستان سرباز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در رشته های  طناب کشی، طناب زنی ،حلقه زنی ،بدمینتون ،دو ومیدانی  نوجوانان و نونهالان ، و تیراندازی با تفنگ بادی در رده سنی جوانان و بزرگسالان در محل دبستان خدیجه کبری راسک با حضور 350 نفر از بانوان ورزشکار این شهرستان برگزار شد.
 
در همین رابطه عبدالرشید رئیسی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به اهمیت ورزش کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: برگزاری مسابقات در قالب جشنواره های ورزشی در مدارس باعث می شود که فعالیت های بدنی و مسابقات ورزشی در مدارس بیشتر مورد توجه قرار گیرد و به جذب مشارکتهای مالی ومعنوی اولیا دانش آموزان وسایر نهاد ها بیش از پیش کمک شود.
وی افزود: اگر بخواهیم توسعه ورزشی کشور را در آینده نزدیک شاهد باشیم باید به قشر جوان و نوجوان جامعه توجه بیشتری شود و این موضوع مستلزم توجه ویژه مسئولین به ورزش این قشر خاص از جامعه است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرباز با اشاره به اهمیت نقش ورزش بانوان بر سلامت جامعه، بیان کرد: بانوان 50درصد جامعه را تشکیل میدهند و ورزش علاوه بر جسم، بر نشاط و شادابی روح و روان بانوان در سطحی بالاتر خانواده و جامعه تاثیرگذار است.
وی ادامه داد: بانوان موتور محرکه ورزش و نشاط در خانواده ها هستند چرا که در حال حاضر یکی از آفت های اصلی رشد بیماری ها کم تحرکی اعضای خانواده است و این معضل در نهایت باعث افزایش بیماری های قلبی و عروقی و انواع سرطان ها خواهد شد.
رئیسی در پایان با اشاره به رشد چشمگیر ورزش بانوان  در شهرستان سرباز، تصریح کرد: خوشبختانه در یک سال گذشته توانستیم با استفاده از تفکر و انرژی خوب یکی از بانوان ورزشکار شهرستان، باعث شکوفایی ورزش بانوان سرباز شویم که این مهم نوید بخش آینده ای روشن برای ورزش بانوان شهرستان سرباز است.
کد مطلب: 425708