۰

اپلیکیشن جدید TV اپل محتوای تلویزیونی یکپارچه را در اختیار کاربران قرار می دهد

ممکن است که اپل قصد نداشته باشد تلویزیون خود را راه اندازی کند ولی حداقل راهنمای تلویزیون خاص خود را دارد. این کمپانی دقایقی پیش و در جریان مراسم رونمایی از مک بوک های خود از نرم افزار جدیدی رو نمایی کرد که وعده می دهد تمام محتوای کاربران را در یک جا یکپارچه و منسجم کند و دسترسی به برنامه های جدید و تماشای محتوای مورد علاقه را برای کاربران راحت تر کند. این راهنما بر روی سیستم عامل iOS و همچنین اپل تی وی در دسترس خواهد بود.
اپل
اپل تی وی
کنفرانس 27 اکتبر اپل
اپل اپل تی وی کنفرانس 27 اکتبر اپل
به گزارش پاپایا، ممکن است که یک راهنمای تلویزیونی به نظر خیلی پیش پا افتاده بیاید، اما روشی هوشمندانه است که اپل برای دور زدن مشکلاتش در این صنعت انتخاب کرده است. اپل سخت در تلاش بوده تا تحولی را که چند سال پیش در صنعت موسیقی اجرا کرد در صنعت تلویزیون هم ایجاد کند و بسته های محتوایی مورد نظر خود را در اختیار کاربران قرار دهد، اما اهداف اپل تا کنون توسط بزرگان رسانه متوقف شده، بزرگانی که بارها از سبک تهاجمی اپل در مذاکرات شکایت داشته اند.

دومین خبر هیجان انگیز این است که راهنمای تلویزیونی اپل با امکان Universal Search عرضه می شود، امکانی که به این کمپانی اجازه می دهد دسترسی کاربران به محتوا را از طیف وسیعی از تولیدکنندگان محتوا مدیریت کند. اپل اوایل سال جاری و با معرفی امکان Single Sign-on برای تمامی محتوای تلویزیونی، زیربنای این امکان را فراهم کرد. باید منتظر ماند و دید این راهنما در عمل چگونه کار می کند اما بدون شک این اقدام برای اپل قدمی دیگر در صنعت تلویزیون است.
 
منبع: theverge
کد مطلب: 425821