۰
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی

زنگ ایثار و شجاعت در مدارس شهرستان سرباز نواخته شد

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت محمد حسین فهمیده، زنگ ایثار و شجاعت در مدرسه خدیجه کبری(س) راسک نواخته شد.
زنگ ایثار و شجاعت در مدارس شهرستان سرباز نواخته شد
زنگ ایثار و شجاعت در مدارس شهرستان سرباز نواخته شد
به گزارش پاپایا، صبح امروز با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان سرباز، جمعی از مسئولین شهرستانی و مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان زنگ ایثار و شجاعت در مدارس سرباز و به صورت نمادین در مدرسه دخترانه خدیجه کبری راسک نواخته شد.
حجت الاسلام سید محمد حسینی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج دانش آموزی، اظهار کرد: یکی از مسائل مهمی که در این گونه مراسمات مهم است و باید به آن توجه ویژه ای شود، آشنایی با شخصیت و سیره عملی شهدا است.
وی از شهید فهمیده به عنوان نمونه بازی از فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان و نوجوان یاد کرد و افزود: این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس با ایثار و گذشتی که انجام داد از آرمانهای جمهوری اسلامی دفاع کرد و با افتخار به شهادت نائل آمد.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه شهرستان سرباز با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) در خصوص شهید فهمیده خاطرنشان کرد امام (ره) فرمودند "رهبرما آن طفل دوازده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش ازصدها زبان و قلم ما بزرگتر است، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم کرد و خود نیز شربت شهادت نوشید.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 425824