۰

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در ایرانشهر/ 13 قاچاقچی دستگیر و 11 دستگاه خودرو توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف بیش از یک میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در چند روز گذشته در این شهرستان خبرداد.
کالای قاچاق
توقیف
کشف
کالای قاچاق توقیف کشف
به گزارش پاپایا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفت و گو با خبرنگار دادمردان، اظهار داشت: ماموران انتظامی و یگان های تکاوری 109 و 112 ایرانشهر مستقر در ایست بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) حین کنترل خودروهای عبوی در چند مرحله موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 125میلیون ریال شدند.

وی افزود: این کالاهای قاچاق شامل یک تن و 250 کیلوگرم شکر، 242 دستگاه گوشی تلفن همراه، 20 دستگاه تبلت، لوازم خانگی، 64 عدد دوربین چشمی، 14 حلقه لاستیک و 13 عدد باطری خودرو است.
سرهنگ جلیلیان گفت: در این رابطه 13 نفر دستگیر و 11 دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به اینکه پرونده این قاچاق در دست برسی است، بیان کرد: متهمان به همراه کالاهای قاچاق کشف شده ضمن تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق به هر شکل ممکن است که با توجه به تاثیر منفی این پدیده در اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی در کلیه یگان های تابعه و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق مقابله و مبارزه خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 425848