۰

وصیت خیر بومی، تکمیل مدرسه حاشیه شهر را تسریع کرد/ مدرسه 6 کلاسه تا دهه فجر آماده می شود

در امضاء تفام نامه ای که بین نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و یک خیر بومی به امضاء رسید، مدرسه 6کلاسه شهرک جهاد زاهدان به زودی تکمیل و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.
خیر بومی
تجهیز مدارس
تفام نامه
خیر بومی تجهیز مدارس تفام نامه
به گزارش پاپایا، به نقل از عصرهامون، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در نشست خیرین مدرسه ساز که در محل این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: خانواده مرحوم حاج حسین نخعی خونیکی برای تکمیل مدرسه شش کلاسه شهرک جهاد 400میلیون تومان را متقبل شده اند تا این مدرسه که حدود 60درصد پیشرفت فیزیکی دارد هرچه سریع تر تکمیل شود.
علیرضا راشکی افزود: این مدرسه دو طبقه در زمینی به مساحت 2هزار متر مربع در زیربنای 753متر مربع درحال ساخت است و تاکنون 800میلیون تومان از محل اعتبارات این اداره کل برای آن هزینه صرف شده و به دلیل نبود اعتبارات این مدرسه نیمه تمام باقیمانده است و دانش آموزان در این منطقه در فضایی غیر استاندارد و استیجاری درحال یادگیری هستند. وی ادامه داد: با ورود این خانواده خیر امیدواریم این مدرسه تا دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری برسد. وی گفت: به مثل این مدرسه مدارس زیادی در استان باقیمانده است که نیازمند ورود خیرین برای تکمیل آن هستیم. احمدرضا نخعی خونیکی نیز گفت: این کار خیر وصیت پدرم بوده است که حدود یک سال و نیم گذشته از دنیا رفته است ولی به دلیل مشکلات فروش برخی املاک وی تاکنون نتوانسته ایم به این اداره کل مراجعه کنیم. وی ادامه داد: زمانی که محل استیجاری مدرسه فعلی در شهرک جهاد را مشاهده کردیم، نمی توانستیم جلوی بغض خود را بگیریم و از اینکه توانستیم به این وصیت پدرم جامه عمل بپوشانیم و باعث شادی دانش آموزان شویم بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم تداوم دهنده راه پدرم باشم. انتهای پیام/  
کد مطلب: 425874