۰
همه می آئیم؛

دعوت علما و روحانیون اهل سنت و تشیع برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

علما و روحانیون اهل سنت و تشیع شهرستان سرباز از عموم مردم درخواست کردند تا با حضور وحدت آفرین خود در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان آمریکا بزنند.
دعوت علما و روحانیون اهل سنت و تشیع برای حضور در راهپیمایی 13 آبان
دعوت علما و روحانیون اهل سنت و تشیع برای حضور در راهپیمایی 13 آبان
به گزارش پاپایا، علما و روحانیون اهل سنت و تشیع شهرستان سرباز با دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان، اعلام کردند که راهپیمایی ضد استکباری سیزدهم آبان، نمایشی از وحدت و همدلی همه اقوام ایران اسلامی بوده و وظیفه ای شرعی هر مسلمانی است که برای نقش بر آب کردن توطئه دشمنان و اعلام نفرت از شیطان بزرگ، در راهپیمایی 13 آبان شرکت کند.
 
شهید فهمیده نمادی از مبارزه با استکبار است
 
حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده و روز دانش‌‌آموز، اظهار داشت: این نوجوان 13 ساله شهید نمادی از ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل استکبار و دشمنان انقلاب بود که با وجود سن کم ولی شجاعتی بی نظیر و مثال زدنی به خوبی توانست با ایثار و نثار خون خود از وطن و خاک ایران دفاع کند.
وی شهید حسین فهمیده را الگو و اسوه شجاعت و ایثار برای دانش آموزان برشمرد و افزود: رشادت و از خودگذشتگی شهید فهمیده به گونه‌ای بود که حضرت امام خمینی(ره) این نوجوان 13ساله بسیجی را رهبر خود می‌دانستند.
 
13 آبان نماد وحدت و تبلور استکبار ستیزی است
 
امام جمعه شهرستان سرباز با اشاره به برخی از رویدادهای 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی، بیان کرد: 13 آبان سالروز تبعيد امام خميني(ره) به ترکيه، روز دآنش آموز، تسخير لانه جاسوسي آمريکا به دست دانشجويان پيرو خط امام و روز ملي مبارزه با استکبار جهاني است و هریک از این اتفاقات تاریخی زمينه يوم الله 13 آبان را در کشور فراهم کرد.
وی ادامه داد: سيزده آبان روز اعلام پایداری ملت سلحشور و سرافراز ایران اسلامی در برابر شیطان بزرگ و مظهر بيرون راندن و مرگ بر آمريکاست.
 نماینده ولی فقیه در شهرستان سرباز در پایان با دعوت از عموم ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان، تصریح کرد: این روزبه عنوان برگ های زرینی در تاریخ آزادی ملت ایران ثبت شده و نمایشی است برای ملت های آزاده تا بدانند که همه قدرت های شیطانی از درون پوچ و پوشالی هستند.
 
حضور در راهپیمایی 13 آبان یک وظیفه ملی است
 
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: سخنرانی های تاریخی و روشنگرانانه امام خمینی(ره) علیه کاپیتولاسیون و تبعید امام (ره)، کشتار دانشجویان در سال 1347 توسط رژیم شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، همه نشانگر هوشیاری و بصیرت  امام خمینی (ره) و ملت ایران در مبارزه همیشگی با استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ است.
وی با بیان اینکه 13 آبان نماد مبارزه همیشگی ما با استکبار و شناسنامه و هویت ملت ایران است،  بیان کرد: صلابت حضور مردم در این راهپیمایی عظیم ملی، خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب است.
امام جمعه اهل سنت سرباز در پایان تصریح کرد: از همه مردم متدین شهرستان سرباز، بخصوص دانشجویان و دانش آموزان عزیز که سرمایه های عظیم ملت ما هستند دعوت میکنم تا در این تظاهرات ضد استکباری که نمادی از بیداری و بصیرت ملت ایران برعلیه ظلم و استکبار جهانی است حضوری پرشور و وحدت آفرین داشته باشند تا شعار "مرگ بر آمریکا" را در جای جای ایران طنین انداز شود و به فرزندانمان یادآوری کنیم که هیچ گاه از این دشمن بزرگ غافل نباشند.
 
 
شعار "مرگ بر آمریکا" ، فریاد استکبار ستیزی ملت ایران است
 
مولوی الله داد رئیسی امام جمعه اهل سنت راسک نیز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، گفت: 13 آبان یاد آور ظلم و ستم و حرمت شکنی های همیشگی شیطان بزرگ نسبت به امت اسلامی است.
وی افزود: در این روز بزرگ ملت شریف ایران  تنها چیزی را که نباید فراموش کنند شعار "مرگ بر امریکا" است، چراکه این شعار تا ابد زنده بماند و ازنسلی به نسل دیگر منتقل شود تا آیندگان این نظام مقدس نیز بداند آمریکا در چندین دهه گذشته چه ظلم ها و جنایاتی را نسبت به کشور ما روا داشته و بی شک در آینده نیز خواهد داشت.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت با درخواست از ملت استکبار ستیز و همیشه در صحنه شهرستان سرباز برای حضور در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان، بیان کرد: باید تمامی مسئولین، دانش آموزان، فرهنگیان، اصناف مختلف و اقشار  مختلف مردم دوش به دوش هم با حضوری انقلابی، گسترده، متحد و حماسی  در تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان، حاضر شده و ضمن نمایش خشم و نفرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بر علیه استکبار جهانی، بر مواضع اصولی خود و آرمان های شهدا و امام شهیدان نیز مهر تاییدی دوباره بزنند .

هیمنه آمریکا در ۱۳ آبان شکسته شد
 
حجت الاسلام سید محمد حسینی هم در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به لزوم شرکت اقشار مختلف مردم در راهپیمایی این روز ملی، اظهار داشت: بسیج طلاب و روحانیون شهرستان سرباز از همه ملت هوشیار و همیشه بیدار ایران اسلامی دعوت میکند تا با حضوری گسترده  و پر شور تر از سال های گذشته با اراده ای مصمم و مشت های گره کرده بار دیگر پیام عدالت خواهی و استکبار ستیزی انقلاب اسلامی را در روز 13 آبان ماه فریاد بزنند.
وی افزود: ملت ایران بار دیگر با حضور فراگیر در راهپیمایی 13آبان  وحدت خود را به نمایش خواهند گذاشت و دانش آموزان و دانشجویان این انقلاب علاوه بر اینکه با موفقیت های کلان در صحنه های علمی هیمنه آمریکا، آل‌سعود و دیگر دولت های استکباری را خواهند شکست با شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ با آرمان های امام (ره) و شهدای دانش آموز و دانشجو تجدید بیعت می کنند .
 
13 آبان روز بزرگ "مرگ بر آمریکا" است
 
مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه شهرستان سرباز با گلایه از برخی زمزمه های مبنی بر حذف شعار "مرگ بر آمریکا" خاطرنشان کرد: جوانان ما هرگز نباید ماهیت و ذات آمریکا را نادیده گرفته و اسیر جنگ نرم دشمنان شوند چرا که آنها ذاتشان با جنایت، دروغ وغارت عجین گشته و تاریخ بارها ثابت کرده که اعتماد ملت ها به آمریکا هیچ چیزی جز خسارت برای آنان به بار نداشته است.
وی در پایان با تاکید بر اینکه مراسم 13 آبان امسال نیز همچون همیشه روز بزرگ "مرگ بر آمریکا" است، تصریح کرد: شیطان بزرگ باید بداند تا زمانی که سیاست های استکباری و خوی ظالمانه و ددمنشانه آمریکا بر علیه  ایران و سایر ملل مظلوم جهان و دولت های مستقل ، آزادیخواه و عزت طلب ادامه دارد، ملت شریف ایران اسلامی با استکبار مقابله کرده و "مرگ بر آمریکا" را به عنوان اصلی ترین و مهم ترین شعار خود در تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان و سایر مراسمات و مناسبت های انقلاب اسلامی فریاد خواهند زد.
 
 انتهای پیام/
 
کد مطلب: 425910