۰
با هدف اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت؛

دانش آموزان بسیجی شهرستان سرباز به اردوی راهیان نور اعزام شدند+تصاویر

فرمانده سپاه شهرستان سرباز گفت: با هدف اطلاع نسل امروز انقلاب از آرمان‌های شهدا، 109 دانش آموزان پسر شهرستان سرباز مسافر سرزمین ایثار و شهادت شدند.
109 دانش آموز بسیجی شهرستان سرباز  به اردوی راهیان نور اعزام شد
109 دانش آموز بسیجی شهرستان سرباز به اردوی راهیان نور اعزام شد
در حاشیه مراسم بدرقه این دانش‌آموزان سرهنگ خدارحم سارانی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: با هدف اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل امروز انقلاب با آرمان‌های شهدا، 109 دانش آموزان پسر شهرستان سرباز مسافر سرزمین ایثار و شهادت شدند.
وی افزود: این دانش آموزان با استفاده از سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده و قرار است در مدت پنج روز از مناطق عملیاتی اروند کنار ، طلاییه و هویزه بازدید کنند.
فرمانده سپاه شهرستان سرباز با تاکید بر لزوم آمادگی نسل جوان با جنگ نرم دشمنان، بیان کرد: اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی است و به عنوان یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیرگذار بر روی نسل جدید عمل خواهد کرد.
وی ادامه داد: این حرکت ارزشی، فرهنگی و تربیتی همه ساله برای افسران جنگ نرم دانش آموزی در مناطق عملیاتی جنوب کشور اجرا می شود تا این آینده سازان انقلاب با زیارت یادمان های شهدای با نقش معنوی شهدا، فداکاری رزمندگان اسلام، ایثارگران و فرهنگ ناب بسیجی بیشتر آشنا شوند.
سارانی در پایان خاطرنشان کرد: به همه دانش آموزان توصیه کردیم که قدر این سفر نورانی را بدانند و نیت کنند که با میثاق با شهدا و استمرار راه شهدا و از آنان بخواهند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 425916