۰

در قهرمانی آسیا از روی شکم سیری وزنه می‌زدم/ در قطر کاپ شرکت نمی‌کنم

ملی‌پوش جوانان دسته 105 کیلوگرم وزنه‌برداری ایران گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا از روی شکم سیری وزنه می‌زدم.
دهقان
وزنه برداری
تیم ملی
دهقان وزنه برداری تیم ملی
به گزارش پاپایا؛ به نقل ازمیزان، درخصوص حضور در تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: باسجاد انوشیروانی که صحبت کردم گفت شنبه فهرست دعوت شدگان به اردو را روی سایت اعلام می‌کند بنابراین باید تا شنبه صبر کنم تا وضعیتم روشن شود.
 
 
وی در مورد مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا تصریح کرد: انتظار داشتم در این مسابقات با حریفانی رقابت کنم که بتوانم رکورد بهتری ثبت کنم چون در تمرین در حرکت یکضرب وزنه 180 کیلویی و در دوضرب وزنه 217 کیلویی را مهار کرده بودم.
 
 
وی افزود: در مسابقات قهرمانی آسیا من زمانی روی تخته می‌آمدم که وزنه برداران تمام وزنه‌های خود را تمام کرده بودند بنابراین نه فرصتی برای استراحت داشتم نه حریفی برای رقابت به قول وزنه‌برداران از روی شکم سیری وزنه می‌زدم یا به بیان دیگر برای وزنه‌بردار مهم نیست چه وزنه‌ای بزند؛ اگر رقبای جهانی‌ام حضور داشتند نتیجه بهتری می‌گرفتم.
 
 
دهقان در پاسخ به این سوال که چرا در یکضرب رکورد شکنی نکرد گفت: ما می‌دانستیم رکورد دوضرب 217 کیلو گرم است اما همه فکر می‌کردیم رکورد یکضرب با رکورد ایران یکی است و در مسابقه متوجه شدیم که 10کیلوگرم بیشتر از تصور ما است.
 
ملی‌پوش جوانان دسته 105 کیلوگرم وزنه‌برداری ایران درخصوص مسابقات قطرکاپ تاکید کرد: در این رقابت شرکت نمی‌کنم می‌خواهم چند روزی استراحت کنم و برای اردوی بزرگسالان آماده شوم چون این مسابقات ارزش چندانی ندارد.
 
وی در پاسخ به این سوال که درصورت دعوت نشدن به بزرگسالان در رقابت‌های قطرکاپ شرکت می‌کند گفت: اگر دعوت نشوم مجبورم در مسابقات قطرکاپ یا همان جام باشگاه‌های آسیا قدرت خود را نشان دهم.
 
دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا درباره‌ی وضعیت فعلی وزنه‌برداری اظهارداشت: شرایط بهتر از قبل است و البته کار نسبت به گذشته سخت تر شده و رقابت در بزرگسالان ساده نیست چون وزنه‌بردارهای قدرتمندی داریم و با توجه به برنامه ریزی‌های فدراسیون برای آزمایش دوپینگ در مسابقات لیگ وزنهبرداران مجبورند تلاش کنند که با توان خودشان روی تخته بیایند و این مسئله در روند قدرت ورزشکاران تاثیر زیادی گذاشته است.
 
دهقان در پایان با توجه به برنامه های آتی خود خاطرنشان کرد: اگر به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوم تمام هدفم مسابقات آسیایی است و تمام تمرکزم را روی این مسابقات گذاشته‌ام.

انتهای پیام/
کد مطلب: 426196