۰
معاون عملیات قرارگاه قدس جنوب شرق کشور؛

فرمانپذیری بسیج در راستای حفظ ارزشهای نظام قابل ستایش است

معاون عملیات قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در رابطه با دلاورمردی های بسیج گفت: این نیروی مردمی همواره مطیع امر ولایت بوده و این خضوع و فرمان پذیری در راستای حفظ ارزشهای نظام قابل ستایش است.
فرمانپذیری بسیج در راستای حفظ ارزشهای نظام قابل ستایش است
فرمانپذیری بسیج در راستای حفظ ارزشهای نظام قابل ستایش است
به گزارش خبرنگار پاپایا، صبح امروز همزمان با هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تجمع 5 هزار نفری بسیجیان شهرستان سرباز با عنوان "یاوران ولایت, مدافعین حرم" در محل صبحگاه مشترک سپاه شهرستان سرباز برگزار شد.
در این مراسم بیش از 5 هزار  بسیجی علاقمند و مشتاق برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و فرمانبرداری از ولایت فقیه در تجمعی باشکوه و با شعارهای پیاپی و هماهنگ بر ادامه را شهیدان و روحیه استکبارستیزی ملت ایران زیر سایه مقام معظم رهبری تاکید کردند.
شرکت‌کنندگان  در این تجمع باشکوه با لباس بسیجی و پرچم‌های الوان با شعار لبیک یا حسین (ع) و پرچم‌های مزین به نام ائمه اطهار (ع) و شعارهای حماسی اعلام کردند که با استکبار جهانی سر سازش نداشته و تا ابد آمریکا را جنایتکار و تهدیدی برای امت اسلامی و مستضعف دانسته و بر تداوم فرهنگ بسیج و روحیه استکبارستیزی تاکید دارند  و به جهانیان یادآور شدند که تا بسیج و بسیجی هست چشم طمع بیگانگان از این کشور دور خواهد بود.
 
دشمنان ذلیل‌تر از آن هستند که در سد محکم بسیجیان خلل و سستی ایجاد کنند
سرهنگ پاسدار خدارحم سارانی در این مراسم ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، و تجلیل از حضور پرشور بسیجیان جان بر کف و با بصیرت در این تجمع، اظهار داشت: مأموریت اصلی بسیج حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و همکاری در تمام زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی بوده و آن چیزی که بسیج را تبدیل به چنین نیروی کارآمدی کرده مردمی بودن، خدامحوری، ولایتمداری، معنویت و اخلاص بسیجیان ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی است.
وی افزود: اخلاص عمل، ولایت مداری و انقلابی بودن و انقلابی ماندن از مهمترین ویژگی‌های بسیج است که باعث ایجاد نیرویی انقلابی و اسلامی گشته تا این انقلاب و آرمان‌های آن در سراسر جهان گسترده شود و جهانیان را به این واقعیت آگاه سازد که دشمنان انقلاب ذلیل‌تر از آن هستند که در سد محکم بسیجیان امام خامنه‌ای خلل و سستی ایجاد کنند.
فرمانده سپاه شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه بسیج تنها یک نیروی بازدارنده و نظامی برای حضور در جبهه های جنگ و دفاعی نیست، بیان کرد: بسیج نیرویی است برای حل همه مشکلات انقلاب و کشور، همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند  در هر موضوعی که کمبود و یا مشکلی وجود داشته باشد بسیج با تمام قدرت وارد عمل شده و با استفاده از همه ظرفیت های بسیج می توان با توفیق الهی بر چالش ها غلبه کرد.
 
سرافرازی ایران اسلامی مرهون نعمت بزرگ ولایت است
سرهنگ صادق محمودی در ادامه این همایش با تاکید بر اینکه ولایت فقیه یک نعمت الهی است، اظهار کرد: خداوند به ملت و دولت ایران اسلامی نعمت بزرگ ولایت فقیه را ارزانی کرده است و همه به این موضوع واقف هستند که عزت، آزادگی و سرافرازی امروز ایران اسلامی مرهون نعمت بزرگ ولایت است و ما بسیجیان تا آخرین قطره خون از این نعمت الهی می کنیم.
وی افزود: روحیه و فرهنگ بسیجی با ولایت مداری در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت و این فرهنگ در وجود ملت ایران ریشه دار شد تا جایی که با پشتیبانی و حمایت از امام راحل باعث پیروزی انقلاب اسلامی گشت و پس از انقلاب نیز در زمان جنگ و سازندگی با ولایت مداری و بصیرت بسیجیان ادامه دار شد.
معاون عملیات قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با اشاره به اهمیت بسیج و فرهنگ بسیجی در شکل گیری انقلاب اسلامی و پس از آن، خاطرنشان کرد: امروز اگر جمهوری اسلامی در بخش های گوناگون فرهنگی، علمی، صنعتی و اقتصادی در عرصه های منطقه ای و بین المللی اثر گذار بوده و باعث سربلندی ایران شده تنها به دلیل پشتیبانی بسیج مردمی از دولتمردان و مسوولان است.
 
بسیج مانع خباثت‌ها و شیطنت‌ دشمنان است
محمودی همچنین با اشاره به نقش بسیج در جهاد سازندگی بیان کرد: بسیج علاوه بر دفاع از میهن و فعالیت باشکوه در زمینه های علمی و آموزشی در تمام عرصه های جهاد سازندگی، عمران و آبادانی و محرومیت زدایی خدمات ارزشمندی را در طول سالهای انقلاب اسلامی ایران انجام داده که شایسته قدردانی است.
وی ادامه داد: با توجه به وجود برخی جریانات تکفیری و گروهک های تروریستی در منطقه، اگر بسیج نبود خباثت‌ها و شیطنت‌های دشمنان داخلی و خارجی ضربات محکم و مهلکی به انقلاب وارد می‌کرد.
معاون عملیات قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با بیان اینکه بسیج نظام را در برابر تهاجمات واکسینه کرده است، افزود: بسیج و بسیجی با ایمان، ولایت مدار وبا صداقت است و این نیروی مردمی همواره مطیع امر ولایت بوده و این خضوع و فرمان پذیری در راستای حفظ ارزشهای نظام قابل ستایش است.
وی در پایان با تقدیر از گروه های مختلف بسیج در استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: شیعه و سنی دوش به دوش هم در این استان برای حفظ امنیت کشور ایستادگی کرده و به دشمنان ثابت کرده اند که همه اقوام ایران باهم برادر و برابر بوده و برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران تا پای جان خواهند ایستاد.
 
انتهای پیام/
 
 
 
کد مطلب: 426204