۰
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز؛

رویکرد‌ غرب برای ضربه زدن به اسلام منحرف کردن نقش زنان است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال القای فرهنگ منحرف غربی در بین دختران ما هستند تا نقش اصلی بانوان را در خانواده ها کمرنگ کنند.
رویکرد‌های غرب برای ضربه زدن به اسلام منحرف کردن نقش زنان است
رویکرد‌های غرب برای ضربه زدن به اسلام منحرف کردن نقش زنان است
به گزارش خبرنگار پاپایا، صبح امروز جلسه گفتمان دینی با موضوع عفاف و حجاب به همت اداره تبلیغات اسلامی و بسیج دانش آموزی شهرستان سرباز در دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا(س) راسک برگزار شد.
 

 
حجاب اسلامی موجب حفظ کرامت انسانی بانوان می شود
حجت الاسلام علی بامری در این گفتمان با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف برای دختران و بانوان مسلمان، اظهار داشت: حجاب انسان را از هرگونه خطا و آلودگی دور نگاه می دارد و به معنای واقعی کلمه باید گفت که حجاب میوه عفاف است.
وی افزود: حجاب علاوه بر اینکه دارای آثار شخصی است دارای تاثیرات بزرگ اجتماعی نیز می باشد به گونه ای که اگر زنان جامعه با حجاب باشند هم مردان از نظر پاکی روح و جسم مصون و سالم می مانند و هم در اجتماع سلامت خانوادگی  همه مردم حفظ خواهد شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز رعایت عفاف و حجاب را مایه رشد و تعالی بانوان عنوان کرد و بیان داشت: حجاب نه تنها محدویت برای بانوان نیست بلکه مصونیت است برای زنان و دختران جامعه برای در امان ماندن از نگاه ناپاک دیگران و دوری از گمان بد افراد بد نظری که ممکن است با سخنان و رفتارشان باعث نابودی اینده بانوان شوند.
 

 
بزرگترین عامل شخصیت‌بخشی به بانوان مسلمان حجاب و عفاف است
وی ادامه داد: حجاب به‌عنوان یکی ازنمادهای ارزشی اسلام  همواره مورد توجه پیامبران وائمه الهی بوده است  و رعایت این مهم اسلامی ما را در برابر وسوسه های شیطانی در امان می دارد.
بامری در ادامه با تاکید بر اینکه تصویری که دین اسلام از منزلت و جایگاه والای زنان ارائه می کند یک چهره روشن و همراه با کرامت اخلاقی و انسانی است، خاطرنشان کرد: به طور کلی باید گفت که بزرگترین عامل شخصیت‌بخشی به زنان، حفظ همین اصول حجاب و عفاف است.
 

 
دشمنان به دنبال القای فرهنگ منحرف غربی در بین دختران ما هستند
وی افزود: حجاب، در لغت به معنای پوشش اسلامی بانوان بوده و دارای دو بُعد ایجابی و سلبی است به گونه ای که بُعد  ایجابی آن، موجوب پوشش بدن و بُعد سلبی آن، حرام بودن خودنمایی به نامحرم  را شامل می شود و به معنای واقعی کلمه  این دو بُعد همواره باید در کنار یکدیگر باشد تا حجاب اسلامی برای بانوی مسلمان محقق شود چراکه اگر بُعد اول وجود داشته باشد، ولی بُعد دومی در کار نباشد به هیچ عنوان  نمی‎توان گفت که حجاب اسلامی محقق شده است.
این کارشناس مذهبی در پایان با اشاره به لزوم آمادگی قشر جوان جامعه در جنگ نرم دشمنان و القای فرهنگ منحرف غربی، تصریح کرد: شما دختران امروز و مادران فردای جامعه باید بدانید که دشمنان این انقلاب و دین مقدس اسلام همواره با استفاده از فناوری های روز به دنبال ضربه زدن به باورهای اسلامی و ایرانی شما هستند و به همین دلیل باید در استفاده از فضای مجازی و نرم افزار های اجتماعی بسیار با هوشیاری عمل کنید.
 
انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 426206