۰

همایش پیاده روی در شهرستان سربازبرگزار شد+ تصاویر

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج همایش پیاده روی گروه سلامت راسک در شهرستان سرباز برگزار شد.
همایش پیاده روی در شهرستان سربازبرگزار شد+ تصاویر
همایش پیاده روی در شهرستان سربازبرگزار شد+ تصاویر
عبدالرشید رئیسی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی گروه ورزشی سلامت شهر راسک اظهار داشت: گروه ورزشی سلامت شهر راسک به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج مسیر 28 کیلومتر محله احمد آباد شهر راسک  تا شهر پارود  را پیاده طی کردند.
وی افزود: هدف اصلی گروه ورزشی سلامت شهر راسک دیدار با خانواده معزز شهدا و تجدید میثاق با شهدای بسیجی بخش پارود بوده که مورد استقبال مردم شهید پرور این شهر قرار گرفتند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرباز برگزاری همایش های پیاده روی را در راستای ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی و فراهم شدن بسترهای مناسب برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در جامعه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: پیاده روی، نقش بنیادی در سلامت روان و جسم انسان دارد.
وی ادامه داد: حضور پرشور جوانان و نوجوانان در کنار خانواده ها در همایش های پیاده روی از رشد روز افزون ورزش های همگانی در جامعه حکایت دارد و این امر زمینه شور و نشاط در جامعه را فراهم می کند.
رئیسی در پایان با تاکید بر اینکه انسان تا زمانی که نعمت بزرگی همانند سلامت را از دست نداده قدر آن را نمی داند، تصریح کرد: متاسفانه سبک زندگی تغییر کرده و زندگی ها ماشینی شده که لازم است مردم آن را رعایت کنند  و همواره ورزش را در اولویت کاری خود قرار دهند.
لازم به ذکر است که شرکت کنندگان در این همایش مسیر 27 کیلومتری دو شهر راسک تا پارود را در زمان پنج ساعت و 30 دقیقه پیمودند و اقامه نماز وحدت شیعه و سنی در این همایش یکی از صحنه های زیبا و به یاد ماندنی وحدت مردمان این دیار را به نمایش گذاشت.
 

 

 

 

 

 

 

 
انتهای پیام
کد مطلب: 426208