۰

توزیع غذای گرم بین نیازمندان شهرستان سرباز + تصاویر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرباز گفت: همزمان با سالروز شهادت معین الضعفا حضرت علی بن موسی الرضا(ع) دویست پرس غذای گرم بین افراد نیازمند شهرستان سرباز توزیع شد.
توزیع غذای گرم بین نیازمندان شهرستان سرباز + تصاویر
توزیع غذای گرم بین نیازمندان شهرستان سرباز + تصاویر
سرهنگ سیامک مرادی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: عصر دیروز چهارشنبه و همزمان با سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) دویست پرس غذای گرم بین کپرنشینان و افراد نیازمند و بی بضاعت حاشیه شهر راسک توزیع شد.
وی با اشاره به اهمیت کمک به افراد نیازمند در جامعه، بیان کرد: بسیاری از خانواده های بدون سرپرست و نیازمند جامعه ما  برای گذراندن زندگی و تامین نیازهای خانوادگی خود نیازمند کمک های مادی و معنوی افراد جامعه هستند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرباز تصریح کرد: نیروی انتظامی نه تنها حافظ امنیت مردم است بلکه به عنوان دوست و حامی مردم تلاش دارد تا در هر زمینه ای به ولی نعمتان نظام کمک کند.
وی در پایان خواستار تکریم افراد نیازمند شد و افزود در آموزه های دینی ما بارها بر تکریم و احترام گذاشتن به افراد نیازمند تاکید شده است و همه ما موظف به اجرایی کردن این آموزه های دینی و اسلامی هستیم و تاجایی که می توانیم باید به این افراد کمک کنیم.
 

 

 

 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 426276