۰
فرمانده انتظامي شهرستان سرباز؛

توقيف کاميون کشنده ولوو با 24 فقره تخلف حادثه ساز در سرباز/ رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری داشته باشند

فرمانده انتظامي شهرستان سرباز از توقيف يک دستگاه کاميون کشنده ولوو به دليل ارتکاب 24 فقره تخلف حادثه ساز و مبلغ 10 ميليون ريال خلافي پرداخت نشده خبر داد .
توقيف کاميون کشنده ولوو با 24 فقره تخلف حادثه ساز در سرباز
توقيف کاميون کشنده ولوو با 24 فقره تخلف حادثه ساز در سرباز
سرهنگ سيامک مرادي در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به توقيف یک دستگاه کاميون کشنده ولوو با 10 ميليون ريال خلافي در سرباز، اظهار داشت: ماموران پليس راهور شهرستان سرباز در راستاي برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز، حين کنترل خودروهاي عبوري يک دستگاه کاميون کشنده را به علت عدم رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي متوقف کردند.
وي افزود: پس از استعلام از سامانه هوشمند پليس مشخص شد خودرو موردنظر داراي  24 فقره تخلف حادثه ساز و 10 ميليون ريال خلافي پرداخت نشده دارد که بلافاصله بر اساس تبصره ماده هشت قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي خودرو به منظور پرداخت جرائم و ساير مراحل قانوني به پارکينگ دلالت داده شد.
فرمانده انتظامي شهرستان سرباز در ادامه با اشاره به بیشترین تخلف صورت گرفته از سوی راننده این کامیون، تصریح کرد: بيشترين تخلفات ثبت شده براي اين خودرو تخطي از سرعت مجاز مي باشد.
وی هدف از این گونه اقدامات، ارتقای ایمنی و افزایش فرهنگ ترافیک دانست و از رانندگان خواست برای تأمین نظم و امنیت ترافیکی به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام//
کد مطلب: 426320