۰

سرهنگ پاسدار محسن ایزد خواه فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور با حضور در استان سیستان و بلوچستان از زندانهای شهرستان زاهدان بازدید كرد.

رفع بحرانهای
اولويت
تقویت وضعیت امنیتی
رفع بحرانهای اولويت تقویت وضعیت امنیتی
دادمردان، سرهنگ پاسدار محسن ایزد خواه در اين بازديد با تاكيد بر تقویت وضعیت امنیتی و حفظ نظم و انضباط پرسنل وظیفه در تمام شرایط  اظهار داشت: پرسنل تحت امر در حوزه یگان حفاظت می بایست در حفظ اسرار اداری دقت نظر کافی داشته باشند و در رعایت تمامی شئونات نظامی و حفاظتی تلاش كنند.
وی افزود: تعهد خدمتی، وجدان کاری و آراستگی ظاهری پرسنل یگان از لوازم اصلی تحقق مطلوب وظایف و تکالیف محوله به آنهاست.
 وي در ادامه به بیان راهکارهای تقویت ضریب امنیتی در زندانها پرداخت و از پرسنل یگان  خواست تا در زمینه توسعه امنیت و اقتدار در زندانها همواره اهتمام ورزند.
وی تصریح کرد: هوشیاری و درایت پرسنل از اصلی ترین فاکتورهای مهار اغتشاش  است و ضرورت دارد در این زمینه کسب مهارتهای لازم همواره مدنظر باشد.
 
فرمانده یگان حفاظت زندانهای کشور رعایت دستورالعمل های صادره از سوی سازمان، توجه به آیین نامه اجرایی سازمان زندانها، برگزاری کلاسهای توجیهی – آموزشی  و انتقال تجربیات به پرسنل جدید الاستخدام را از عوامل موثر در رفع بحرانهای احتمالی و ارتقای ضریب امنیتی زندانها دانست.
فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور پس از بازدید از کانون اصلاح و تربیت و قسمتهای مختلف زندان مرکزی با حضور در جمع پرسنل وظیفه زندان زاهدان طی یک جلسه پرسش و پاسخ  به مشكلات پرسونل رسيدگي كرد
 
انتهاي پيام/
کد مطلب: 426413