۰
دادستان عمومي و انقلاب زاهدان خبر داد:

دستگيري ۳ تن از اعضاي گروهك جندالشيطان/ برخورد بدون اغماض دستگاه قضا با عاملين ايجاد نا امني در استان

دادستان عمومي و انقلاب زاهدان از دستگيري سه نفر از اعضاي گروهك جندالشيطان در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
خبر خوش
علی موحدی‌راد
دادستان زاهدان
خبر خوش علی موحدی‌راد دادستان زاهدان
به گزارش پاپایا؛ به نقل از دادمردان، 27 خرداد 1387 بود كه دو نفر راکب موتور سیکلت توسط اسلحه کلاش ابراهيم كريمي قاضي كيفري شهرستان سراوان را به شهادت رساندند.
امسال نيز براي نخستين بار يادواره اين شهيد بزرگوار با حضور خانوده ايشان در سراوان برگزار شد در اين مراسم همسر اين شهید بزرگوار خواستار دستگیری و برخورد با عوامل ترور همسرش بعد از چند سال شد.
در همين رابطه روز گذشته خبر دستگيري عوامل اين جنايت توسط سخنگوی قوه قضاییه به رسانه ها اعلام شد.
در اين خصوص دادستان عمومي و انقلاب زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: با تلاش‌های گسترده و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، دستگاه‌های امنیتی، قضایی، اطلاعاتیه سه نفر از عوامل اصلی این حادثه در استان دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه قوه قضاييه با اين گونه افراد برخوردی بدون اغماض دارد ، افزود: دستگاه قضا با عوامل و عناصر این گونه حوادث، در كمترين زمان و در محور قانون برخورد خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد با اشاره به اعترافات اين سه نفر، بیان کرد: در تحقیقات انجام شده، این افراد به ترور یکی از علمای اهل سنت و تخريب دكل شركت ايرانسل نیز اعتراف کرده‌اند.
وي خاطرنشان کرد: اين متهمان با هدف ایجاد ناامنی، ایجاد اختلاف و رخنه بین شیعه و سنی مرتکب چنین جنایتی شده‌اند و تئوریسین این ترورها، عضو گروهک جند شیطان بوده است.
موحدي راد درپایان با اشاره به اتهامات ديگر اين افراد تصریح کرد: ارتكاب قتل عمدي، محاربه، تخريب اموال عمومي و برخی موارد ديگري از جمله اتهامات این سه تن است که به زودي به سزاي اعمال خود مي رسند.

انتهای پیام//
 
کد مطلب: 426505