۰

وحدت و اتحاد مهمترين كليد وا‍ژه حفظ نظام/در موضوع برجام برخي افراد با وجود روشنايي خود را به نديدن مي زنند

رئيس كل دادگستري استان سيستان و بلوچستان در همايش مناديان وحدت كليد واژه حفظ نظام را وحدت و همدلي عنوان كرد.
اتحاد
برجام
وحدت
اتحاد برجام وحدت
به گزارش پاپایا؛ به نقل از دادمردان، رئيس كل دادگستري استان سيستان و بلوچستان صبح امروز در همايش مناديان وحدت اظهار داشت: نظام جمهوري اسلامي ايران يك وديعه است و بزرگترين معروف جهان اسلام امروز در شرايط كنوني حفظ نظام جمهوري اسلامي است.
وی افزود: نظام جمهوري اسلامي ايران وابسطه به هيچ مذهب خاصي نيست بلكه وابسطه به اسلام و متعلق به تمام كساني است كه در زير پرچم اين نظام زندگي مي كنند.
حجت السلام ابراهيم حميدي خاطرنشان کرد: وحدت و اتحاد مهمترين كليد وا‍ژه حفظ نظام است و بايد اين وحدت حاكم در كشور تقويت شود چراكه وحدت يك استراتژي مهم در جمهوري اسلامي ایران است.
وي با بيان اينكه وحدت يك مسئله شعار گونه نيست، بيان كرد: وحدت بايد در قلب ها و انديشه ها باشد نه تنها در نزديك شدن، و به معنای واقعی کلمه در ابتداع بايد وحدت را هر كس در جايگاه خودش نشان دهد.
 حميدي ادامه داد: اتحاد و وحدت ما دو آفت بزرگ دارد كه اگر حواسمان به انها نباشد به وحدت حاكم در استان لطمه وارد مي كند که يكي از آنها افكار وهابيت در بين اهل سنت و ديگري تفکر شيعه انگليسي در بين شيعيان است كه بايد به اين دو آفت توجه وي‍ژه داشت.
 وی با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در زمینه وحدت، بيان كرد: مقام معظم رهبري بارها در بيانات خود توهين به مقدسات ديگر مذاهب را منع كرده و حتي اين امر را حرام شرعي اعلام كرده اند و در اين بين همه علما و افرادي كه مردم از آنها حرف شنوي دارند مسئولیت دارند تا مردم را نسبت به وقایع روشن كنند و سياست هاي نظام  و توطعه هاي دشمن را به مردم نشان دهند.
رئيس كل دادگستري اظهار داشت: همه جنگ هاي نيابتي و كشتار مسلمانان بيگناه، توطعه و نقشه شوم دشمنان اسلام است، اگر به این نکته توجه کنید متوجه خواهید شد که امروز همه مسائلي كه داعشي به وجود آورده  به نفع را صهيونيست ها است چراکه باعث شده تا نگاه ها جامعه جهانی از جنايات آنها گرفته منحرف شده و به سمت داعش برود.
 وی عنوان كرد: دشمن شناسي امروز خيلي مهم است و از مهمترين معروف هاي نياز جامعه بصيرت افزايي و دشمن شناسي است.
رئيس دستگاه قضا در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به مسئله برجام اظهار داشت: امروز دشمن واقعي جامعه ما آمريكا و استكبار جهاني است و حالا بعد از گذشت بيش از 30 سال از زمانی که امام خميني (ره) چهره واقعي آمريكا را به ملت نشان دادند و بعد از اين همه تحريم و فشار به ملت ايران، برخي افراد قصد بزك كردن چهره كريح آمريكا را دارند.
وي در پایان با تاکید بر اينكه دشمني امريكا با ملت ايران  پايان ناپذير است، تصریح کرد: مقام معظم رهبري بارها اعلام كرده امريكا قابل اعتماد نيست اما برخي از افراد با وجود اين حرف و ديدن بدعهدي هاي امريكا باز هم بر اين باطل تاكيد دارند و با وجود روشنايي خود را به نديدن مي زنند.

انتهاي پيام/
کد مطلب: 426522