۰

فرماندار: فرمانداری مشهد از ناحیه احزاب قانونی مشکلی ندارد

فرماندار مشهد گفت: این فرمانداری از ناحیه احزاب و گروههای سیاسی قانونی در مشهد مشکلی نداشته و ندارد اما این گروههای خودسر هستند که ایجاد مشکل می کنند.
نهم دي
تشكلها
فرماندار مشهد
نهم دي تشكلها فرماندار مشهد
به گزارش پاپایا؛ محمد رحیم نوروزیان شامگاه سه شنبه در دیدار با نمایندگان احزاب مختلف سیاسی در مشهد افزود:این گروهها ، گروههای خود خوانده، خودساخته و خود مختاری هستند که در هیچ جا ثبت نشده اند و حاضر نیستند ثبت شوند.
وی گفت: این گروهها به نام جریانات سیاسی قانونی وارد عمل می شوند و آنها را بدنام می کنند و خواهش من از گروههای سیاسی رسمی کشور این است که کمک کنند تا این جریانات به حاشیه بروند.
او با تاکید بر این که ظرفیت احزاب و گروههای قانونی سیاسی شهر مشهد بسیار بالا است، افزود: وقتی زمینه فعالیت قانونی وجود دارد دلیلی ندارد که گروههای بی نام و نشان و بی شناسنامه بیایند کار را به دست بگیرند.
وی گفت: وقتی امیرالمومنین علی ( ع ) می فرمایند که شما نسبت به خانه ها و چهارپایان مردم مسئولیت دارید آیا نسبت به افکار مردم مسئولیت نداریم؟ من تعجب می کنم از کسانی که می گویند در نظام جمهوری اسلامی حزب یعنی چه؟
او اظهار کرد: مشهد به واسطه وجود مرقد مطهر امام علی ابن موسی الرضا (ع) باید الگوی رفتاری، حزبی و سیاسی سایر نقاط کشور باشد نه این که به گونه ای از مشهد در سطح کشور صحبت شود که همه فکر کنند اینجا چه خبر است.
وی با گرامیداشت شهدای هشتم و نهم دی ماه سال 1358 مشهد و نیز گرامیداشت نهم دی ماه 1388 گفت:نهم دی ماه 1388 اتفاق بزرگی افتاد و یک جریان سیاسی حق ندارد، این اتفاق را به نفع خود مصادره کند.
نوروزیان با بیان این که مقام معظم رهبری نهم دی ماه را مثل 22 بهمن دانستند افزود:غیر از این هم نیست و شکی نیست که در این کشور با توطئه و طراحی دشمن اتفاقاتی افتاد و عده ای به نتیجه انتخابات سال 1388 معترض بودند و با بی تدبیری که صورت گرفت آن اتفاقات افتاد.
وی گفت: دشمن در آن شرایط احساس کرد که موجی ایجاد شده و می تواند نظام را به لب پرتگاه ببرد به همین خاطر فراخوان داد و خانواده های معدومین منافق و ضد انقلاب را به تهران فراخواند که بعضی هایشان دستگیر شدند.
فرماندار مشهد افزود: کسی که آن سال پایگاه بسیج را آتش زد یا فردی که اتوبوس را به آتش کشید که اصلاح طلب یا اصولگرا نبود بلکه اینها عوامل ضد انقلاب بودند.
فرماندار مشهد تاکید کرد: نهم دی ماه 1388 حادثه ای مثل 22 بهمن 1357 و روز قدس است که متعلق به ایران و مردم ایران و انقلاب اسلامی است.
نوروزیان گفت: ما نهم دی را گرامی داریم و این روز، روزی است که همه مردم ایران به خیابان ریختند و هدفشان دشمنان ملت بودند نه یک گروه سیاسی و امید است همیشه بین مردم ایران اتحاد، انسجام، وحدت و یکپارچگی باشد.
منبع:ایرنا
کد مطلب: 426854