۰

افرادی که به ترامپ نامه نوشتند اشتباه کردند/ غیرت ایرانی اجازه نمی‌دهد باعث تشدید مشکلات شویم

نماینده فراکسیون امید گفت: در حال حاضر بیش از30 سال است که دشمن اقدامات مختلفی را علیه ما انجام می دهد لذا باید از آن‌ها بپرسیم که آیا تا کنون از این اقدامات خسته نشده‌اید؟
وطن فروش
احمد باطبی
نامه به ترامپ
وطن فروش احمد باطبی نامه به ترامپ
به گزارش پاپایا؛ سهیلا جلودارزاده عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مشرق ضمن محکوم کردن نامه نگاری 30 عنصر ضد انقلاب با دونالد ترامپ و درخواست آنها از وی برای تحریم ایران گفت: نظر این افراد بسیار اشتباه است، چرا که ملت ایران ملتی با پیشینه تاریخی درخشان هستند که تا کنون کسی نتوانسته آن‌ها را از پای در آورد.
وی افزود: حتی ابر قدرتی مثل آمریکا بعد از این سال‌ها نتوانسته برای ما مشکل آنچنانی به وجود آورد.
جلودارزاده ادامه داد: در حال حاضر بیش از30 سال است که دشمن اقدامات مختلفی را علیه ما انجام می دهد لذا باید از آن‌ها بپرسیم که آیا تا کنون از این اقدامات خسته نشده‌اید؟
نماینده مردم تهران اظهار داشت: در حال حاضر با وجود اینکه ما مشکلات زیادی در داخل کشور داریم اما غیرت ایرانی اجازه نمی دهد که دیگران باعث شوند تا این مشکلات تشدید و بیشتر از قبل شود.
جلودارزاده گفت: سوال من از کسانی که به ترامپ نامه نوشتند این است که مگر افغانستان که آمریکایی ها به آنجا حمله کردند آیا مشکلاتشان حل شده و یا اینکه در عراق مشکلات مردم کم شده است؟
وی با بیان اینکه مشکلات کشورهایی که آمریکا به آنجا رفته روز به روز بیشتر می شود، تاکید کرد: در این کشورها نه تنها مشکلی حل نشده بلکه شاهد تخلیه منابع زیر زمینی و به هم ریختگی و عدم توسعه یافتگی بیش از گذشته هستیم.
کد مطلب: 426856