۰
خطیب جمعه راسک؛

حماسه ۹دی توطئه دشمنان نظام را درهم شکست

نماینده ولی فقیه در شهرستان سرباز گفت: حضور پرشور مردم انقلابی ایران اسلامی در حماسه 9دی توطئه دشمنان را درهم شکست.
حماسه 9دی توطعه دشمنان نظام را درهم شکست
حماسه 9دی توطعه دشمنان نظام را درهم شکست
به گزارش خبرنگار پاپایا، حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه راسک با اشاره به اینکه ارتباط قوی با خداوند و برخورد درست با دوستان و دشمنان سه شاخصه مهم یک انسان کامل است، افزود: امام راحل(ره) همواره از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد می کرد و در هیچ شرایطی خود را از مردم جدا نمی دید.
خطیب جمعه راسک برگزاری پرشور مراسمات 9دی در سراسر کشور را نشان از ایمان راسخ مردم ولایت مدار ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: امسال نیز ملت ایران همچون 9 دی88 بصیرت، ایمان و وحدت خود را به نمایش گذاشتند.
وی با بیان اینکه مردم در نهم دی ماه سال 88 غیرت دینی و بصیرت خود را به جهانیان اثبات کردند، ادامه داد: در آن سال با هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب و مردم، بسیاری از خطرهای احتمالی از نظام جمهوری اسلامی دفع شد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان سرباز در ادامه خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت بود که با اراده پولادین مردم همیشه در صحنه، به تاریخ پیوست و مردم انقلابی  در این روز با آرمان های نظام جمهوری اسلامی پیمان دوباره بستند.
وی با اشاره به توطئه دشمنان نظام، تصریح کرد: با وجود اینکه استکبار جهانی این همه به ملت و انقلاب ایران ضربه وارد می کند، باز هم عده ای از خواص بی بصیرت و خود فروخته دم از دوستی با دشمن می زنند، این قبیل افراد کسانی هستند که خود را به خواب زده اند و حرمت دشمنان را نگه داشته اند.
 
انتهای پیام
کد مطلب: 426892