۰
مدیر آموزش و پرورش سرباز؛

انقلاب مدرسه سازی در شهرستان سرباز/ سیاست آموزش و پرورش جذب کودکان بازمانده از تحصیل است

مدیر آموزش و پرورش سرباز کلات گفت: به همت فرماندار سرباز و نگاه معلمی وی نسبت به بحث آموزش، یک انقلاب مدرسه سازی و مدرسه یاری در این شهرستان ایجاد شده است.
انقلاب مدرسه سازی در شهرستان سرباز/ سیاست آموزش و پرورش  جذب کودکان بازمانده از تحصیل است
انقلاب مدرسه سازی در شهرستان سرباز/ سیاست آموزش و پرورش جذب کودکان بازمانده از تحصیل است
به گزارش خبرنگار پاپایا، به همت خیرین بومی سرباز کلنگ ساخت یک مدرسه سه کلاسه با حضور مسئولین شهرستانی در منطقه کلات به زمین زده شد.
در حاشیه این مراسم فرماندار شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تقدیر از خیرین مدرسه ساز، اظهار داشت: با ورود خیرین مدرسه ساز از سراسر کشور در این شهرستان ، در حال حاضر  17  طرح مدرسه سازی دیگر نیز با کمک خیرین استانی و تهرانی در این شهرستان در دست  اجراست.
وی با تاکید بر اینکه بیش از 92درصد پراکندگی جمعیت شهرستان در مناطق روستایی است، اظهار داشت: این موضوع یک فرصت و ظرفیت کم نظیری است و ما نیز برای رشد شاخص های آموزش و پرورش، امکانات دستگاه های اجرایی شهرستان را معطوف به این نهاد مقدس کرده ایم.
حمید الدین یوسفی با قدردانی از نگاه ویژه استاندار و آموزش و پرورش استان برای حل مشکلات آموزشی سرباز، اظهار داشت: امروز هر کلنگ زنی و بهره برداری که در شهرستان سرباز وجود دارد نتیجه  توجه ویژه مسئولین به این منطقه است.
مدیر آموزش و پرورش منطقه سرباز نیز در گفت و گو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه برای احداث این دبستان سه کلاسه  800 میلیون ريال پیش بینی شده است، بیان کرد: این مدرسه به همت ملک‌ریسی یکی از خیرین بومی در روستای گران از توابع شهرستان سرباز و در منطقه ای کاملا کوهستانی احداث می شود .
وی افزود: به همت فرماندار سرباز و نگاه معلمی وی نسبت به بحث آموزش، یک انقلاب مدرسه سازی و مدرسه یاری در این شهرستان ایجاد شده است.
سرکوری در پایان با تاکید بر اینکه سیاست آموزش و پرورش  جذب کودکان بازمانده از تحصیل است، تصریح کرد: امیدواریم این انقلاب مدرسه سازی ادامه داشته باشد و دیگر خیرین شهرستان سرباز نیز برای ساخت مدرسه در جای جای شهرستان اعلام آمادگی کنند تا دیگر دیگر شاهد هیچ کودکی بازمانده از تحصیل نباشیم چرا که مسیر توسعه هر جامعه ای از آموزش و پرورش می گذرد.
 
 
کد مطلب: 426930