۰

میلیارد تومان برای رفع مشکلات حوزه ارتباطات سلسله و دلفان نیاز است

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکلات و تهیه تجهیزات در حوزه ارتباطات و مخابرات به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
ارتباطات
حوزه
مشکلات
ارتباطات حوزه مشکلات
به گزارش پاپایا؛ به نقل از خبرگزاری میزان، علی رستمیان در جلسه شورای اداری دلفان اظهار داشت: همه مدیران باید توجه داشته باشند که ما دو نوع مدیریت داریم، یکی مدیریت شرح وظایفی و دیگری مدیریت ایمانی و انقلابی و همه باید احساس مسئوولیت و تکلیف کنیم و به سمت و سوی مدیریت میدانی برویم.

این مسئوول مشکلات و مسائل مالی و اخلاقی را از مهمترین آفت‌های مدیریتی دانست و افزود: مدیر باید آبروبگذاره تا به مردمی که صاحب انقلاب هستند، خدمت کنند و سعی کنند، درب اتاق کار خود را همیشه به رویی مردم باز بگذارند.

وی ادامه داد: در راستای سفر وزیر ارتباطات به دلفان طی هفته آینده جلسه‌ای با حضور دو فرماندار دلفان و سلسله و مدیران استان برگزار خواهیم کرد که در این جلسه به یک جمع‌بندی در خصوص مشکلات و زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی این دو شهرستان می‌رسیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای رفع مشکلات و تهیه تجهیزات در حوزه ارتباطات و مخابرات به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در جلسه هفته آینده با وزیر مطرح می‌شود وا میدواریم هرچه سریع‌تر اختصاص داده شود.

رستمیان ضمن گله‌مندی از مدیرکل راه وشهرسازی استان عنوان کرد: تاکنون هفت صورت‌جلسه داریم که در 17 بند نوشته شده تا مشکلات این حوزه ظرف یک هفته تا چهار روز برطرف شوند، ولی عملیاتی نشده‌اند.

وی افزود: در همین راستا طی جلسه‌ای که با وزیر راه داشته‌ایم، موافقت وی را جهت اجرایی کردن 140 پروژه راه روستایی را گرفته‌ایم و ظرف یک هفته آینده پاکت‌های مناقصه بازگشایی می‌شوند.

این مسؤول ضمن انتقاد از مدیران گاز استان عنوان کرد: از 96 روستایی که قرار شده گازرسانی شوند، حتی یک روستا انجام نشده و به پیمانکار واگذار نشده، اما گزارش انجام آنها را ارسال کرده‌اند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شواری اسلامی به بحث قیمت گاز مصرفی در دلفان اشاره کرد و گفت: مجمع نمایندگان استان نامه‌ای تهیه کردند که 70 نماینده و بیشتر روسای کمیسیون‌‎ها هستند، آن را امضا کرده‌اند تا نرم قیمت گاز در شهرستان به نرم اقلیم یک برسد و در همین خصوص جلسه‌ای هم با وزیر نفت خواهم داشت، اما با توجه به انجام سلسله مراتب و کار کاشناسی انجام آن طول می‌کشد.

رستمیان ادامه داد: جهت برگزاری متفاوت دهه فجر امسال در شهرستان نشستی با وزیر فرهنگ و ارشاد داشته‌ایم و قرار بر این شده تا پروژه‌ای تحت عنوان فرهنگ و هنر برگزار شود و بعد از تامین اعتبار‏این پروژه جهت اجرا واگذار می‌شود تا بتوانیم امسال دهه فجر متفاوتی در دو شهرستان سلسله و دلفان داشته باشیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 426991