۰

بخش تبلیغات اسنپ چت با اعمال دو تغییر، به روز رسانی می شود

کسب و کار اپلیکیشن اسنپ چت به رونق خوبی دست یافته و کم کم دارد شبیه به فیسبوک می شود. این اپلیکیشن قصد دارد در ماه جاری میلادی، دو قابلیت جدید را در بخش Snap Ads تست کند.
اسنپ چت
فیسبوک
تبلیغات
اسنپ چت فیسبوک تبلیغات
به گزارش پاپایا؛ Snap Ads  ، در واقع همان ویدیوهایی هستند که در بین استوری ها و یا در قسمت Discover مشاهده می شوند. پس از به روز رسانی این بخش، آگهی دهندگان می توانند آسان تر از همیشه به اهدافشان در جذب مشتری دست یابند.
 
یکی از روش هایی که مدنظر اسنپ چت قرار داد، deep-linking یا لینک کردن اپلیکیشن های مربوط به آگهی دهندگان در درون اپلیکیشن است. بدین ترتیب تبلیغ کنندگان می توانند کاربران را از اسنپ چت خارج کنند و مستقیماً آن ها را وارد اپلیکیشن خود کنند (تنها در صورتی که شخص آن اپ را دانلود شده داشته باشد و در غیر این صورت او را به صفحه دانلود برنامه هدایت می کنند). البته اسنپ چت پس از یکپارچه سازی اپلیکیشن خود با اوبر، چنین امکانی را فراهم آورد، اما اکنون تبلیغ کنندگان باید برای برخورداری از آن مبلغی معین را پرداخت کنند.
 
اما ویژگی دیگر، auto-fill نام دارد. این ویژگی به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا فرمی را برای ثبت نام در اختیار کاربران قرار دهند (برای مثال فرم مربوط به خدمات تحویل غذا). در آپدیت جدید Snap Ads، فرم ها توسط اطلاعاتی که شخص به اسنپ چت داده، مثل اسم، شماره تلفن و آدرس ایمیل به صورت خودکار پر می شوند و به تبلیغ کنندگان تحویل داده می شوند.
 
این تصمیم اسنپ چت در زمانی حیاتی و مهم توسط این شرکت اتخاذ شده، چرا که اپلیکیشن های دیگر همچون اینستاگرام نیز در اندیشه کسب و کار بیشتر هستند. اینستاگرام قصد دارد تبلیغات را وارد بخش استوری های خود کند. این شبکه اجتماعی به دلیل برخورداری از کاربران بسیار زیاد و اتصال به داده های فیسبوک، از شانس بیشتری برای دریافت پیشنهادات مربوط به تبلیغات در برخوردار است.
 
البته فیسبوک را هم نباید فراموش کنیم. در حالی که در بیشتر قابلیت های اخیر فیسبوک تقلید از اسنپ چت مشاهده شده، اما دو ویژگی جدید برای به روز رسانی تبلیغات اسنپ چت نیز از مدت ها پیش در فیسبوک مورد استفاده قرار گرفته اند.
منبع: mashable
کد مطلب: 427093