۰

سوپر ماریو ران چه زمانی برای اندروید منتشر می‌شود؟

سال گذشته‌ی میلادی (2016)، هنگامی که شرکت بازی‌سازی نینتندو (Nintendo) خبر از انتشار بازی سوپر ماریو ران (Super Mario Run) برای سیستم عامل آی او اس شرکت اپل را داد، اعلام کرد که این بازی در آینده سرانجام برای سیستم عامل اندروید شرکت گوگل نیز منتشر خواهد شد. اکنون بالاخره می‌دانیم که چه زمانی کاربران سیستم عامل اندروید قادر خواهند بود تا ماریوی دوست داشتنی و خاطره انگیز را بر روی صفحه‌ی نمایش دستگاه‌های خود ببینند. بر اساس گفته‌ی نینتندو آمریکا، سوپر ماریو ران دو ماه دیگر، یعنی در ماه مارس سال جاری میلادی (مصادف با اسفند ماه سال 1395 یا فرودین ماه سال 1396) برای اندروید عرضه خواهد شد.
سوپرماریو
سوپرماریو
به گزارش پاپایا؛ به احتمال فراوان، در طراحی نسخه‌ی اندروید سوپر ماریو ران از طراحی نسخه‌ی آی او اس تبعیت خواهد شد و چند مرحله‌ی نخست به صورت رایگان قابل بازی خواهد بود و برای تجربه‌ی سایر مراحل می‌بایست مبلغی در حدود 10 دلار را برای باز کردن آن‌ها پرداخت کرد. هنوز در این مورد مطمئن نیستیم که ایا شرکت نینتندو فهمیده است که استفاده از چنین ترفندی به منظور جلب نظر کاربران برای خرید بازی سوپر ماریو مؤثر نیست یا خیر.
همان‌طور که در گذشته نیز به شما خبر داده بودیم، عنوان سوپر ماریو از هم اکنون در فروشگاه پلی استور شرکت گوگل قرار گرفته است، اما در حال حاضر تنها کاری که کاربران می‌توانند انجام دهند این است که پیش ثبت نام کنند و هنگامی که بازی سرانجام عرضه شد، اعلانی را برای دانلود دریافت نمایند. برای پیش ثبت نام بازی سوپر ماریو ران در فروشگاه پلی استور گوگل می‌توانید به این لینک مراجعه فرمایید.
  منبعPhoneArena
کد مطلب: 427206