۰

کاخ سفید در دستان سخنگوی ایران

تمامی مطالبی که اصولگرایان علیه امریکا می زدند، در انتخابات ریاست جمهوری امریکا توسط ترامپ تکرار شد، صحبت هایی چون تقلب در انتخابات امریکا، فساد در امریکا و... ؛ از این منظر اصولگرایان یک سخنگوی جدید پیدا کرده اند.
ترامپ
کاخ سفید
اصولگرایان
ترامپ کاخ سفید اصولگرایان
به گزارش پاپایا؛  شبکه بی بی سی فارسی، وابسته به دولت انگلیس در گفتگو با علیرضا، نامور حقیقی، تحلیگر سیاسی، نظرات وی را در خصوص روابط امریکا با ایران در دوران دونالد ترامپ جویا شد.
در این گفتگو نامور حقیقی با اشاره به موافقت ترامپ با شکنجه در زندان های امریکا گفت: در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، امریکا هیچ فضیلت اخلاقی نخواهد داشت، ترامپ برخلاف کنوانسیون های حقوق بشری، شکنجه به صورت غرق مصنوعی را تأیید می کند. این موضع گیری اجازه نمی دهد تا امریکا بوسیله فاکتور های حقوق بشری علیه ایران اقدامی انجام دهد.
وی در ادامه روی کار آمدن دونالد ترامپ را در مجموع به نفع جمهوری اسلامی ایران خواند و دلایل آن را چنین بیان کرد. 1- عدم توانایی ترامپ در بسیج جامعه بین الملل علیه ایران. 2- مواضعی ضد اسلامی، اسلام هراسی و نژاد پرستانه ترامپ. 3- شکاف اطلاعاتی میان ترامپ و جامعه اطلاعاتی امریکا و به تبع آن کاهش احتمال حمله نظامی به ایران. 4-نزدیکی ترامپ به روسیه و سیاست متفاوت وی در قبال سوریه. 5- سیاست های ترامپ در مقابل کشور های عربی، بطوریکه اعلام کرده اعراب باید پول دفاع آمریکا، از آنها را بدهند.
کارشناس بی بی سی در ادامه با اشاره به مواضع و اظهارات دونالد ترامپ در طول دوره رقابت های انتخاباتی که باعث برملا شدن خیلی از واقعیت ها در امریکا شد می افزاید: تمامی مطالبی که اصولگرایان در ایران علیه امریکا می زدند، در انتخابات ریاست جمهوری امریکا توسط دونالد ترامپ تکرار شد، صحبت هایی چون تقلب در انتخابات امریکا، فساد در امریکا و... ؛ از این منظر اصولگرایان یک سخنگوی جدید پیدا کرده اند.
 
وی تاکید کرد: روی کارآمدن ترامپ به عنوان رئیس جمهور امریکا موهبتی الهی برای اصولگرایان است، زیرا به آنها فرصتی می دهد تا پروژه های خود را پیش برده و از قدرت نرم امریکا جلوگیری کنند.
 
کد مطلب: 427227