۰
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز؛

دهه فجر فرصتی برای بازخوانی تاریخ انقلاب/مردم و مسئولین باید از آرمانهای انقلاب حفاظت کنند

امام جمعه اهل سنت مینان سرباز گفت: مردم و مسئولین باید از آرمانهای انقلاب که امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده حفاظت کنند.
دهه فجر فرصتی برای بازخوانی تاریخ انقلاب/مردم و مسئولین باید از آرمانهای انقلاب حفاظت کنند
دهه فجر فرصتی برای بازخوانی تاریخ انقلاب/مردم و مسئولین باید از آرمانهای انقلاب حفاظت کنند
به گزارش خبرنگار پاپایا، مولوی عنایت الله رسولی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه مینان سرباز با اشاره به برکات بسیار انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: بسیاری از کشورهای استکباری، مدیریت اسلام را ناکارآمد می‌دانستند اما انقلاب ملت ایران در بهمن ماه 57 حقانیت و کارآمدی جمهوری اسلامی را به همه جهانیان اثبات کرد.
وی افزود: پیش از انقلاب اسلامی ایران، سال ها حکومت ملت ایران در دستان حکام و شاهان نا لایقی بود که با دین و دنیای مردم بازی کرده و همه سرمایه های کشور را به  دست آمریکا و انگلیس داده بودند.
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز با بیان اینکه انتهای جاده ظلم تنها هلاکت و نابودی است، خاطرنشان کرد: رژیم طاغوتی شاهان ایران، سراسر ظلم و ستم بود.
 
خدمات دولت و نظام اسلامی باید به مردم اطلاع‎رسانی شود
وی با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان باید از ارزش های انقلاب اسلامی حفظ و حراست کنند، تصریح کرد: حفظ جمهوری اسلامی از اصلی ترین واجب ها است چراکه به برکت انقلاب اسلامی ایران است که هم اکنون نماز جمعه و جماعات در سایه امنیت کشور و رهبر معظم انقلاب در جای جای کشور برگزار می شود و ایران دارای استقلال و آزادی کامل است.  
مولوی رسول زاده ادامه داد: برای به ثمر رسیدن این انقلاب افراد زیادی به شهادت رسیده اند و اینک وظیفه ماست تا از این میوه‎ای که به ثمر نشسته و محصولی چون امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده است حفاظت کرده و موجبات تقویت آن را فراهم کنیم و در دهه مبارک فجر همچون همیشه با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کرده و یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه داریم.
وی با اشاره به برخی وظایف امامان جمعه و بزرگان اقوام شهرستان در دهه مبارک فجر، گفت: تبیین خاطرات دوران انقلاب برای نسل امروز جامعه از جمله کودکان و جوانانی که آن دوران را درک نکرده و بیان آشکار آرمان های امام راحل و شهدا و اشاره به دستاوردهای 37 ساله انقلاب در جلسات و نشست های خانوادگی از وظایف مهم مردم و مسئولین در دهه مبارک فجر است.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت سرباز در پایان با تاکید بر اینکه حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف انقلاب، توطئه‎های دشمن را خنثی می‎کند، تصریح کرد: مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان سرباز باید همچون همیشه با حضور پرشور خود در مراسمات دهه فجر و راهپیمایی 22بهمن، به دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بگویند که ملت ایران تا ابد پای انقلاب و رهبری خواهد ایستاد.
انتهای پیام//
کد مطلب: 427260