۰
دعوت مسئولین سرباز برای شرکت پرشور مردم در راهپیمایی22بهمن؛

۲۲ بهمن نماد عزت و سربلندي انقلاب اسلامي/شرکت در راهپیمایی، پاسخی کوبنده به یاوه گویی استکبار جهانی است

در آستانه یوم الله 22 بهمن، مسئولین، علما و روحانیون شهرستان سرباز، مردم را به حضور گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی این روز دعوت کردند.
شرکت در راهپیمایی، پاسخ است کوبنده ای به یاوه گویی استکبار/۲۲ بهمن نماد عزت و سربلندي انقلاب اسلامي است
شرکت در راهپیمایی، پاسخ است کوبنده ای به یاوه گویی استکبار/۲۲ بهمن نماد عزت و سربلندي انقلاب اسلامي است
به گزارش پاپایا، راهپیمائی مردم انقلابی و ولایت مدار ایران در مناسبت‌های مختلف تاریخی و مذهبی، نشان پاسداری از ارزش‌ها و تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.
نمایش وحدت و حضور انقلابی ملت ایران در مناسبت های مختلف تا جایی پیش رفته است که بسیاری از سران کشورهای جهان، این حضور گسترده را نشانگر اقتدار انقلاب اسلامی ایران و پشتوانه مردمی نظام می دانند و از آن به عنوان اصلی‌ترین سرمایه کشور یاد می کنند. 
در حقیقت باید گفت که شرکت مردم در راهپیمایی‌ها، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است، چرا که این حضور ده ها میلیونی از یک سو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام اسلامی است و از سوی دیگر همچون دریایی خروشان توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهدکرد.
در این راستا مسئولین شهرستان سرباز در گفت‌وگو با خبرنگار پاپایا، از مردم استان سیستان و بلوچستان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.
 

 
حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور امام جمعه شهرستان سرباز:
امسال یوم الله ۲۲ بهمن مهم تر از همه سالهای قبل است چراکه چشم همه دنیا به ملت شریف ایران خیره شده تا عکس العمل ما را در مقابل تهدیدات و تحریم ها مشاهده کنند.
از همه مردم همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان دعوت می کنیم تا امسال نیز همچون همیشه با حضوری باشکوه، پاسخی دندان شکن به یاوه گویی های سران آمریکا بدهد.
 

 
حمید الدین یوسفی فرماندار شهرستان سرباز:
یوم الله ۲۲ بهمن، به روشنی روز شکست "منطق قدرت" استکبار جهانی و طاغوت‌ها زمانه در برابر "قدرت ایمان" ملت ایران است، به گونه ای که امروز دشمنان نظام و ملت ایران به خوبی این اقتدار را درک کرده‌اند. 
فردا در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به بار نشستن شعار" استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" ملت شجاع و رشید ما، بار یکدیگر با اراده‌های پولادین و عزمی راسخ، استوار و پابرجا، با گام‌هایی به بلندای حقیقت تاریخ، در صفوفی متحد و یکپارچه، با نگاهی به آینده روشن و هم صدا ندای آزادی سرداده و به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و در راهپیمایی دشمن شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت می کنند تا بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل و عظیم‌الشأن  انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.
 

 
حجت الاسلام علی بامری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز:
دهه فجر اوج خروش حماسی ملت ایران و نمایشی از وفاداری به رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و حضور انقلابی مردم با بصیرت و ولایت مدار ایران اسلامی است.
دهه مبارک فجر سمبل تمام عیاری از مبارزات هزاران ساله این مردم بر علیه ظلم و ستم نظان ستم شاهیست و یوم الله 22 بهمن ماه ثمره و نتیجه این پایمردی است.
مردم دیندار و ولایت مدار شهرستان سرباز فردا در راهپیمایی انقلابی 22بهمن، همگام و همراه با ملت شریف ایران به جهانیان ثابت خواهند کرد که که استمرار آن حرکت پاک ملت در بهمن 57  با تداوم فریاد نسل های انقلاب اسلامی همراه شده و به گوش جهانیان خواهد رسید .
 

 
سامیه بلوچ زهی شهردار سرباز کلات:
انقلاب اسلامی ایران یکی از بارزترین رویدادهای تاریخ معاصر محسوب می شود به گونه ای که  امروزه این حرکت انقلابی ملت ایران با صدور پیام‌های حیات‌بخش خود به اقصی نقاط جهان، الگویی تمام‌عیار برای همه ملت های آزاداندیش جهان است.
انقلاب اسلامی ایران باعث شده است تا بسیاری از ملت‌ها و جنبش‌های آزادی‌خواهانه در جای جای جهان در جهت مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی به این نهضت شکوهمند اقتدار کنند.
اتکاء ملت ها به نیروی بی بدیل الهی، برای رسیدن به اهداف متعالی، مبارزه همه‌جانبه و شجاعانه با نظام استکباری و سلطه گرانه کشورهای غربی و دفاع جانانه از ارزش‌ها و اعتقادات ناب دینی و مذهبی با تبعیت از ولایت‌فقیه ازجمله پیام‌های صادرشده از این انقلاب الهی به همه ملت های جهان است.
حضور پر شور ملت انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، موج خروشانی است که بساط فته گران داخلی و خارجی را شسته و خط بطلانی  بر نقشه های استکبار جهانی است.
 

 
عبدالرشید ریسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرباز:
در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلابی که نهال آن با خون شهیدان در بهمن57  آبیاری شد و اکنون پس از گذشت سی و هشت سال به درختی تنومند تبدیل شده است که در سایه آن با وحدت و همدلی ملت و مسئولین شعار ابتدایی انقلاب به ثمر نشسته و  به معنای واقعی کلمه، استقلال ،آزادی ،جمهوری اسلامی عینیتی واقعی پیدا کرده است.
جامعه ورزش شهرستان سرباز نیز در یوم الله 22 بهمن هم دوش و همگام با سایر اقشار و مردم کشور عزیزمان ایران، با شرکت پرشور در راهپیمایی دشمن شکن  22 بهمن، ضمن ارسال پیام انقلابی بودن و انقلابی ماندن خود به سراسر دنیا، با آرمان های انقلاب، شهدا و مقام معظم رهبری بیعتی دوباره خواهند کرد.
 
انتهای پیام//
 
 
 
 
کد مطلب: 427324