۰
نماینده ولی فقیه در شهرستان سرباز؛

بسیج و سپاه روح نظام هستند/ آمادگی نیروهای مسلح، پیامی روشن برای دشمنان انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در شهرستان سرباز گفت: بسیج و سپاه روح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و تا پای جان از یاوران مردم و رهبری خواهند بود.
بسیج و سپاه روح نظام هستند/ آمادگی نیروهای مسلح، پیامی روشن برای دشمنان انقلاب اسلامی است
بسیج و سپاه روح نظام هستند/ آمادگی نیروهای مسلح، پیامی روشن برای دشمنان انقلاب اسلامی است
به گزارش پاپایا، نماینده ولی فقیه در شهرستان سرباز با حضور در محل برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس، اظهار داشت: بسیج و سپاه روح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و تا پای جان از یاوران مردم و رهبری خواهند بود.
حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور با تاکید بر اینکه سطح آمادگی بسیجیان شهرتان سرباز در حد بسیار خوبی است، افزود: این گونه رزمایش ها پیامی روشن برای دوستان و دشمنان نظام و ملت شریف ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه شهرستان سرباز نیز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به اهمیت برگزاری چنین رزمایش هایی در مناطق مرزی، بیان کرد: حفظ آمادگی بسیجیان و برگزاری تمرینات تاکتیکی دفاعی، از اهداف مهم بر گزاری این رزمایش بود.
سرهنگ سارانی افزود: در این رزمایش تعداد سه گردان بیت المقدس، یک گردان امام حسین(ع) و یک گردان کوثر تاکتیک های مختلفی از جمله کمین، پدافند دورادور، مقابله با اغتشاشات شهری، دفاع از مراکز مهم و حساس و کنترل معابر وصولی را در طول تمرینات تاکتیکی خود اجرا کردند.
وی با اشاره به دیگر برنامه های این رزمایش، بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی خاص، تمرینات عملی، صبحگاه مشترک، برنامه های فرهنگی، رزم شبانه همراه با انفجارات و اجرای رزمایش عملی- تاکتیکی و برپایی نمایشگاه کتاب و عکس شهدا از دیگر برنامه‌های رزمایش بزرگ الی بیت المقدس  بود.
سارانی هدف از برگزاری این رزمایش را تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و تجدید میثاق با رهبر عظیم الشان انقلاب عنوان کرد و گفت: سپاه و بسیج همواره برای دفاع همه جانبه از دستاوردهای انقلاب و تمامیت ارضی آماده بوده و در این راه از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند.
وی در پایان تصریح کرد: پیام این رزمایش برای دوستداران نظام، تقویت هم افزایی، اتحاد و همدلی و برای دشمنان نا امیدی خواهد بود زیرا سپاه و بسیج برای دفاع همه جانبه از دستاوردهای انقلاب و تمامیت ارضی به صورت هوشمندانه در تمامی صحنه‌ها از آرمان‌های امام (ره) و  شهدای انقلاب تا سرحد جان دادن پاسداری می‌کنند.
انتهای پیام//
کد مطلب: 427380