۰
فرمانده انتظامی قصرقند؛

دستگيري دزد طلايي در شهرستان قصرقند/ سارق منزل ساعتي پس از سرقت اسیر چنگال قانون شد

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند گفت: سارقي كه در دستبرد به خانه‌ یکی از شهروندان قصرقندی بيش از 40 ميليون تومان طلا سرقت كرده بود، همراه طلاهاي سرقتي دستگير شد.
دستگيري دزد طلايي در شهرستان قصرقند/  سارق منزل ساعتي پس از سرقت اسیر چنگال قانون شد
دستگيري دزد طلايي در شهرستان قصرقند/ سارق منزل ساعتي پس از سرقت اسیر چنگال قانون شد
سرهنگ حمید نوری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به دستگیری یک سارق منزل در شهرستان قصرقند، اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به یکی از کلانتری های فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند و تنظیم شکایتی مبنی بر سرقت از منزل وی، بلافاصله ماموران به محل اعلامی مراجعه کردمد.
وی افزود: پس از بررسی دقیق صحنه جرم، در کمتر از چندساعت سارق مورد نظر شناسایی ودستگیر شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند با اشاره به اینکه این سارق پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شده است، خاطرنشان کرد: ماموران پس از بازرسی بدنی سارق مقدار 360گرم طلا به ارزش ریالی 414میلیون ریال ،سه دستگاه گوشی تلفن همراه و یک عدد ساعت مچی مسروقه را کشف کرده و به مال باخته تحویل دادند. 
وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی عرصه را بر مخلان نظم و امنیت جامعه تنگ خواهد کرد، تصریح گرد: همه شهروندان باید با رعایت هشدار های پلیسی و استفاده از ابزارهای بازدارنده، جلوی انجام هرگونه عمل تبهکارانه را سد کرده و  پلیس را در برقراری نظم وامنیت جامعه یاری کنند.
انتهای پیام //
کد مطلب: 427416