۰
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند؛

شکارچیان قصرقندی، در چنگ قانون/ ۴ قبضه اسلحه غیر مجاز از متخلفان کشف شد

فرمانده انتظامی قصرقند از دستگیری شش قاچاقچی غیر مجاز به همراه 4 قبضه سلاح شکاری در این شهرستان خبر داد.
شکارچیان قصرقندی، در چنگ قانون/ 4 قبضه اسلحه غیر مجاز از متخلفان کشف  شد
شکارچیان قصرقندی، در چنگ قانون/ 4 قبضه اسلحه غیر مجاز از متخلفان کشف شد
سرهنگ حمید نوری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به دستگیری شش شکارچی متخلف در شهرستان قصرقند، اظهار داشت: در پی کسب اخبار مردمی مبنی بر حضور شکارچیان غیر مجاز در مناطق حافظت شده قصرقند  و با توجه به حساست این تخلف، بلافاصله اکیپی از مامورین پلیس امنیت عمومی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.
وی افزود:مامورین پلیس شهرستان قصرقند با حضور در مناطق حفاظت شده به دو خودرو وانت تویوتا و پژو405 مشکوک شده و پس از برسی این خودروها تعداد چهار قبضه اسلحه شکاری، سه عدد دوربین شکاری، و سه عدد لاشه قوچ کوهی را کشف کردند.  
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند با اشاره به دستگیری 6 متهم و توقیف دو دستگاه خودرو در این رابطه، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.  
 
 وی در پایان با تاکید بر اینکه برخورد پلیس با شکارچیان غیر مجاز جدی و غیر قابل بخشش است، خاطرنشان کرد: حافظت و حراست از محیط زیست و حیات وحش یکی از وظایف مهم و حساس نیروی انتظامی است و شهروندان عزیز نیز میتوانند در این زمینه با پلیس همکاری کنند و درصورت مشاهده و مواجهه با موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
 
 
انتهای پیام//
 
کد مطلب: 427466