۰
بخشدار سربازکلات؛

کلات آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی/سرباز مقصدی بکر و کم نظیر گردشگری

بخشدار سرباز گفت: بخش سرباز با آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری متعدد آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.
کلات آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی/سرباز مقصدی بکر و کم نظیر گردشگری
کلات آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی/سرباز مقصدی بکر و کم نظیر گردشگری
مرتضی سایگانی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید اظهار داشت: انتخاب سیستان و بلوچستان بعنوان مقصد گردشگری ایرانیان در سال ۹۶ یک فرصت ویژه برای استان است.
بخشدار سرباز افزود: از هموطنان و مسافرین عزیز دعوت می‌کنم تا در تعطیلات نوروز با سفر به سرزمین نخل و آفتاب و رودخانه و کوه و دره،  از بخش سرباز و جاذبه‌های دیدنی این بخش بازدید کرده و نوروزی متفاوت را تجربه کنند.
وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری، فرهنگی، طبیعی، و همچنین رودخانه دیدنی، سرسبز و پرآب شهرستان سرباز، بخش سرباز را مقصدی بکر و کم نظیر برای گردشگران توصیف کرد.
سایگانی گفت: قلعه قدیمی و زیبای کلات، صنایع دستی از جمله کارگاه‌های سفالگری و حصیربافی در روستاهای کوهمیتگ و کان، جلوه های جذاب و دیدنی رودخانه و درّه سرسبز بخش سرباز از کلات تا لهاباد، سنگ نگاره های باستانی روستای کجوم، بندهای سنگی قدیمی کیشکور و همچنین خانه های قدیمی خشتی و گلی روستاهای پتان و گواسولکان از جمله جاذبه های گردشگری و دیدنی بخش سرباز است.
بخشدار سرباز همچنین از آمادگی ستاد تسهیلات نوروزی برای خدمت رسانی به مسافرین خبر داد و از آمادگی مردم مهمان نواز بخش سرباز  جهت تکریم مهمانان نوروزی تقدیر و تشکر کرد.
کد مطلب: 427525