۰

سامسونگ جزئیات دوربین Galaxy S8 را تشریح کرد

کمپانی سامسونگ جزئیات دوربین گلکسی اس 8 را تشریح کرده است. در ادامه این جزئیات را با هم مرور خواهیم کرد.
سامسونگ جزئیات دوربین Galaxy S8 را تشریح کرد
سامسونگ جزئیات دوربین Galaxy S8 را تشریح کرد
به گزارش پاپایا،  یک سنسور 12 مگاپیکسلی در ابتدا گوشی گلکسی اس 7 را در ذهن‌ها تداعی می‌کند، اما نمی‌توان گفت که سامسونگ همان دوربین Galaxy S7 را در اس 8 به کار گرفته است. برخی تغییرات نرم‌افزاری ایجاد شده‌اند و چیپ اسنپدراگون 835 و آگزینوس نیز در قطعا در افزایش کیفیت دوربین گلکسی اس 8 بی‌تاثیر نخواهند بود.
اما کمپانی سامسونگ اخیرا جزئیات دوربین گلکسی اس 8 و 8 پلاس را تشریح کرده است. از جمله بزرگترین تغییراتی که در دوربین اس 8 ایجاد شده است، می‌توان به پردازش تصویر مولتی فریم اشاره کرد. در پردازش مولتی فریم، دوربین 3 تصویر پشت سر هم را شکار می‌کند و آنها را به یک تصویر باکیفیت و با نویز کمتر تبدیل می‌کند. این تکنیک با زوم دیجیتال نیز کار می‌کند و سامسونگ ادعا دارد که پردازش تصویر مولتی فریم در گلکسی اس 8 بسیار سریع است و می‌تواند پردازش تصویر را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

از دیگر قابلیت‌هایی که به دوربین اس 8 اضافه شده است، فیلترها و استیکرها هستند. در دوربین اس 8 شما به 16 فیلتر تصویری دسترسی خواهید داشت که می‌توانید در جهت زیباتر کردن تصاویر خود از آنها استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از 34 استیکر و 50 تمبر نیز فراهم است. اما از ویژگی‌های جالب دوربین Galaxy S8 این است که سنسور تشخیص چهره می‌تواند عناصر خنده‌دار، مانند کلاه و عینک، را به تصاویر گرفته شده از صورت کاربر بیافزاید. 
اما ویژگی «کنترل با یک دست» نیز از جمله ویژگی‌هایی است که در ابتدا در نوت 7 با آن آشنا شدیم و سامسونگ همین ویژگی را نیز در اس 8 بکار گرفته است. با سوایپ‌های متعدد روی نمایشگر می‌توانید به آپشن‌های مختلف دوربین دسترسی داشته باشید. برای مثال، با سوایپ کردن به راست، منوی حالت‌های عکسبرداری باز می‌شود و اگر به سمت چپ سوایپ کنید، می‌توانید به فیلترها دسترسی داشته باشید. دوربین گلکسی اس 8 از قابلیت‌های دیگری نیز بهره می‌برد که در نقد و بررسی که از این محصول خواهیم داشت، به تفضیل در مورد آن صحبت خواهیم کرد. 
کد مطلب: 427558