۰
امام جمعه اهل سنت سرباز؛

پاکستان باید موضع خود را مشخص کند/تروریست ها بویی از اسلام نبردند

امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: دولت پاکستان باید یک بار برای همیشه موضع خود را مشخص کرده و این تروریست ها را دستگیر کند .
پاکستان باید موضع خود را مشخص کند/تروریست ها بویی از اسلام نبردند
پاکستان باید موضع خود را مشخص کند/تروریست ها بویی از اسلام نبردند
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با محکوم کردن حادثه تروریستی شب گذشته در مرز میرجاوه، اظهار کرد: بی تردید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و کسانی که به امنیت و آرامش در ایران حسادت می کنند مسبب شهادت مرزبانان غیور کشورمان هستند.
امام جمعه اهل سنت سرباز افزود: هدف اصلی تروریستها در به شهادت رساندن مرزبانان ایران ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا در خیال خام خود با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهند.
وی با تاکید بر اینکه اهل سنت به شدت اقدامات تروریستی وهابیون را محکوم می کنند ، بیان کرد: دولت پاکستان باید یک بار برای همیشه موضع خود را مشخص کرده و این تروریست ها را دستگیر کند چراکه ما تعرض بیگانگان به خاک کشورمان و به شهادت رساندن مرزبانان غیور میهن را بی جواب نخواهیم گذاشت و در پیامی واضح اعلام می کنیم که هرگز انجام چنین جنایاتی نمی تواند وحدت شیعه و سنی را برهم بزند.
رسول زاده ادامه داد: این تروریست ها هیچ جایی در دین اسلام ندارند چراکه ما به عنوان علمای اهل سنت با هر چیزی که عامل ناامنی و یا تهدید برای امنیت بوده و یا اینکه خلاف موازین شرعی و قانونی است مخالفیم و کشتن افراد بی‌دفاع و بی‌گناه از نظر شرعی محکوم و حرام است.
وی در پایان با عرض تبریک و تسلیت به خانواده شهدای مرزبان، تصریح کرد: این عزیزان همچون فرزندان ما هستند و باید مراسم تشیع این شهدای والامقام در استان سیستان و بلوچستان نیز برگزار شود تا همه مردم از شیعه و سنی دوش به دوش هم فرزندان خود و انقلاب را بدرقه کنند.
 
انتهای پیام//
کد مطلب: 427684