۰

پیکان هنوز برای آسیایی شدن امید دارد/ در خصوص استقلالی شدنم حرفی نمی‌زنم

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: من از موضوع حضورم در استقلال اطلاعی ندارم چون در این تیم نیستم و حق هم ندارم در این خصوص صحبتی بکنم.
پیکان هنوز برای آسیایی شدن امید دارد/ در خصوص استقلالی شدنم حرفی نمی‌زنم
پیکان هنوز برای آسیایی شدن امید دارد/ در خصوص استقلالی شدنم حرفی نمی‌زنم
به گزارش پاپایا، به نقل از  میزان، در خصوص پیروزی تیم فوتبال پیکان مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن و 3 امتیاز حساسی که در آن مسابقه از دست دادیم، به این پیروزی احتیاج داشتیم تا جایگاه خودمان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: سیاه‌جامگان هم در این بازی چیزی برای از دست دادن نداشت و تیم قدرتمندی مقابل ما بود اما با درایت کادر فنی و تلاش تک‌تک بازیکنان به این پیروزی ارزشمند رسیدیم.

مدافع تیم فوتبال پیکان درباره اینکه به نظر می‌رسد این تیم دیگر شانسی برای کسب رتبه چهارمی و حفظ شانس سهمیه آسیا نخواهد داشت، تاکید کرد: هنوز اندک شانسی برای ما وجود دارد و به طور قطع نمی‌توان گفت که پرونده آن برای پیکان بسته شده است. باید منتظر اتمام بازی‌های لیگ باشیم اما خودم به دنبال این هستم که بهترین نمایش را در دو هفته آخر داشته باشم و از این مدت باقی مانده به بهترین شکل بهره ببرم.

شیری در پاسخ به این سؤال که مدتی است در فضای مجازی و در صفحات هواداری منتسب به استقلال از او به عنوان گزینه جانشینی وریا غفوری یاد می‌شود، تصریح کرد: من از این مباحث اطلاعی ندارم چون در استقلال نیستم و حق هم ندارم در این خصوص صحبتی بکنم. با این حال من چهار سال شاگرد علی آقا منصوریان بودم و هم من و هم او شناخت خوبی از یکدیگر داریم و شاید این مسئله باعث شده بیش از پیش به بحث حضورم در استقلال پرداخته شود.

وی افزود: همان‌طور که گفتم در فصل نقل‌وانتقالات حرف زیاد است اما تمام تمرکزم روی نتیجه‌گیری پیکان است تا ان‌شاء‌الله لیگ را به نحو احسن به پایان برسانیم. به هرح ال هر بازیکنی دوست دارد در تیم‌های بزرگ کشور بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

مدافع تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: در مرحله بعد هم باید بگویم اگر قرار باشد استقلالی شوم به اینکه جانشین وریا یا بازیکن دیگری باشم فکر نمی‌کنم و فصل بعد در پیکان، استقلال یا هر تیم دیگری توپ بزنم با یک استراتژی جدید کار را دنبال می‌کنم تا برای تیمم مثمرثمر باشم.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 427776